Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD: Animationsvideoer til 1995 DKK pr. 30 sec.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Står din nye eller allerede etableret virksomhed, og mangler en explainer animationsvideo, der enten fortæller om jeres koncept, proces eller noget helt tredje? - så har jeg et tilbud til dig, der er værd at overveje! :-)

Jeg har på freelance basis allerede udarbejdet en masse animationsvideoer for en lang række klienter i form af forskellige virksomheder, så jeg ved henvendelse af samme grund, har en masse tidligere arbejde jeg kan fremvise i form af referencer, der kan give et indblik i mine kompetencer. Såfremt at dette ønskes først og fremmest, så bare kommenter opslaget eller send en mail på min omtalte adresse nedenfor.

Jeg udarbejder alle mine videoer helt fra bunden af og derimod ikke i et template program som eksempelvis GoAnimate, hvilket en del andre animatorer benytter sig af. Årsagen bag at jeg kan udbyde denne service til langt under markedsprisen bunder i, at jeg er ung samt arbejdende uden CVR udelukkende på freelance basis. Hvis du ikke lige står og leder efter en animationsvideo, så vil jeg dog stadig råde dig til at tage kontakt til mig, da jeg også står for udarbejdelsen af andet grafik indenfor en masse kategorier herunder blandt andet brochurer og logoer til utrolige priser. 

Den eneste betingelse, som skal opfyldes i forhold til at kunne gøre brug af dette tilbud prismæssigt er, at du som kunde selv skal udarbejde en storyline, hvilket inkluderer et manuskript. Jeg kan naturligvis også udarbejde en storyline, men i det tilfælde vil prisen blive tillagt en smule. Samme gælder for speak hvis det ønskes.

Ellers ved yderligere interesse eller spørgsmål omkring dette tilbud, så kan jeg fanges på følgende mailadresse: mhn.animation@gmail.com 

De bedste hilsner,

Malthe. 

Tilmeldt 9. Feb 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen Malthe, jeg kunne da godt tænke mig at se nogle af dine explainer videoer. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt. Kan jeg få dig til at sende mig en mail på nedenstående adresse, så finder vi ud af at få mine 5 seneste udarbejdelser delt med dig eventuelt via. Dropbox? :)

Venlig hilsen,

Malthe // mhn.animation@gmail.com

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er fortsat plads til et par enkle ordrer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)