Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er smartest mon ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Fra  qa-tech ApS Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik Hansen,

Husk lige at selv om der er tale om medicinsk udstyr i klasse 1 (relativt simpelt medicinsk udstyr, hvor der i stor udstrækning er tale om selvcertificering baseret på dokumentation og risikovurdering) så skal producenten af udstyret være kendt af myndighederne i det EU land der sælges i. Det gælder formodentlig også for Norge, der er med i EØS.

Vi samler ledelsessystemer og gør dem simplere-We merge management systems - and lean them

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Gianelli:
Husk lige at selv om der er tale om medicinsk udstyr i klasse 1 (relativt simpelt medicinsk udstyr, hvor der i stor udstrækning er tale om selvcertificering baseret på dokumentation og risikovurdering) så skal producenten af udstyret være kendt af myndighederne i det EU land der sælges i. Det gælder formodentlig også for Norge, der er med i EØS.
Hej Carsten

Og ja jeg mener at der er tale om selvcertificering her. Men hvorledes bliver denne kendt af myndighederne ved jeg intet om ?

Ved du om det kun er producenten, som kan lave en selvcertificering i et land ?

Jeg tænker at være kendt af myndighederne vel ikke er det samme som en CE godkendelse eller ?

MEN super indput du kom med der

Hilsen fra Henrik

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten

Produktet er CE godkendt og bærer mærket, så jeg tænker at dette  gælder for hele EU.

Men det som du fortæller mig er det at en stat / land, blot skal vide at produktet kommer at sælges i landet ?

Altså blot en formel handling eller ?

Hilsen Henrik

 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Är du på jakt efter en äkta lån ?? Behöver du ett lån av något slag och av någon anledning ?? Är du ute efter att köpa ett nytt hem? Söker företags kapital ?? Vi är äntligen här för att hjälpa så vi erbjuda tillförlitliga lån på bara 2% ränta. Berörda låntagarna är att kontakta oss på (Freemanloanfinance@gmail.com), Freemanfinance.webs.com och få det lån idag.

Tack.
jamie Freeman
E-post: Freemanloanfinance@gmail.com, Freemanloans@hotmail.com
Webbplats: www.freemanfinance.webs.com

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)