Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tiden går, og jeg bliver ældre og ældre

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

jeg sidder stadig og fedter rundt med en masse design og ideer til møbler mm, men er ikke rigtigt kommet videre siden sidst, jeg skrev herinde for ca. 3 år siden, der er gået børn, kone og en mand som er mig der har været for sløv i røven,

Nu skal det være slut, jeg vil ikke sidde som gammel, gråhåret er jeg og tænke, hvorfor gjorde jeg det ikke, tænker lidt det må der været muligt og finde lige nøjagtigt den mand/kvinde /virksomhed som kan hjælpe mig med min aller største drøm, at få nogen møbler i produktion, at andre folk kan få glæde at mine møbler mm

Så sidder du og tænker, jeg vil/kan gerne hjælpe så skriv endelig

Jeg går rundt med en masse ideer/designs til flere slags Møbler mm

meget af det er i stål, men også gerne træ mit Spørgsmål lyder er der nogen som ved/kender nogen der kan hjælpe mig videre, så jeg kan få lavet nogen prototyper, som så måske kan komme i produktion, og gerne her i danmark./ måske en samarbejds partner? Du kan se et lille billedet af mit design på lænestolen Pardon på www.nybergdesign.dk 
vh Carsten

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 87
Fra  PrimoFinans Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Det er ikke muligt, at se stolen rigtigt på din hjemmeside.

Hvis jeg var dig - så ville jeg få rettet op på den hjemmeside, så den honorerer dit møbeldesign. Det er synd at have en trist hjemmeside med et deprimerende farvevalg og mange stavefejl, med et alt for lille billede af en tilsyneladende lækker, håndlavet stol.

Det passer jo ikke sammen med, hvor du gerne vil hen.

Din plan kunne eventuelt være:

1: Få styr på hjemmesiden, som er dit visitkort. Vis hvad du kan. Ikke, hvad du ikke kan. Du kan ikke designe hjemmesider, og du kan ikke skrive tekster. Få en anden til det. Og det er ikke for at være spydig.

2: Læg tydelige billeder af alle dine produkter op på siden

3: Tag kontakt til butikker som forhandler specielle møbler: Bolia, InterStudio, Schiang-living. Bed dem kigge på din hjemmeside, eller aflevér en pdf eller fysisk print af dit portfolio. Få dine produkter ud i butikkerne. Ud i den virkelige verden. Også selvom du kun har én stol, én reol og én hylde. Jeg er sikker på, at en butik gerne vil tage dine ting i kommission.

4:Når du skaber den slags dynamik, og dine ting begynder at sælge i det små, så vil resten komme helt af sig selv. Og med det mener jeg netværk. Det er jeg helt sikker på.

Held og lykke med det :)

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian
Tak for svar tror du misforstår hvad jeg skriver søger hjælp til ideer mm ikke til hjemmesiden men tak for dine råd
Vh Carsten

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 87
Fra  PrimoFinans Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

OK Carsten.

Tilmeldt 10. Dec 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal læse det, som Christian skrev én gang til.

Det han skriver er lige akkurat det første du burde gøre. (efter min mening)

Kom igang med at producere og få dem skudt afsted - SÆLG, SÆLG, SÆLG!!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøve evt Bricksite.com der kan du let opbygge en ny og meget kønnere hjemmeside med helt gratis.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, din lænestol er rigtig fed, og jeg tror på, at den kommer på den anden side af din drøm... Men din hjemmeside=visitkort, er en katastrofe. Sorry, er helt enig med de andre... held og lykke med projektet

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak for alle gode råd og når jeg kommer dertil så helt klart der skal ske noget med hjemmesiden, jeg har lavet et nyt debat indlæg hvor jeg søger efter folk , netværk til og lave det håndværks mæssige og få nogen prototyper på benene , men igen tak for alle råd

vh carsten

Tilmeldt 9. Feb 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig Carsten. Jeg befinder mig i et iværksættermiljø hvor alle sammen laver deres egne design møbler. Jeg gør ikke, for jeg laver noget andet, men jeg har rådgivet og fysisk hjulpet dem alle sammen.

Mit råd til dig er, når nu du vil arbejde i stål, køb dig en lille Co2 svejser og noget smede værktøj og lær dig selv at svejse og arbejde i de forskellige materialer du skal bruge. Så er du ikke afhængig af andre og der vil åbne sig en helt ny verden for dig.

Når du så fremstiller dine unika og skal tjene penge, så er det at tage kontakt til  industrien  som kan give dig en massefremstillings pris på din unika. Derved kan du så beregne din kostpris og sammen med din unika model kan du nu gå ud og undersøge slagspotentialet.

Hvis det kun er din syge moster der gider købe den så er det på med vanten og se at komme videre med en ny unika.

Alt det bedste herfra.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 87
Fra  PrimoFinans Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt svar Fritz.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)