Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Februar tilbud på tekster (forfatteri og oversættelse)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Her på årets korteste måned vil jeg gerne give et godt tilbud på, at du kan få skrevet nogle lækre tekster til din webshop/blog/produktbeskrivelser.

Da der er 28 dage i måneden, tager jeg netop nu kun 0,28 øre pr ord.

Lidt om mig: har en Professionsbachelor i Engelsk og it-baseret Markedskommunikation, som jeg til dagligt bruger som medarbejder ved forskellige webshops. Er en solid skribent, med en høj tastehastighed og store forventninger til min egen præstation.

Lidt om mine evner: kan skrive tekster indenfor stort set ethvert emne, og har altid fokus på at gøre det læsevenligt og seo kompatibelt. Jeg er god til at overholde deadlines, og kan tåle ris såvel som ros.

Send mig en besked, eller smid din mail, hvis du vil have en mail fra mig :)

Hilsen Maria

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Til 28øre per ord, så må du gerne oversætte www.haratech.dk til engelsk for mig :o)

Selvfølgelig med forventing om at betaling kun sker ved korrekt / tilfredsstillende oversættelse??

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Går ud fra dit svar ikke er ment seriøst?!

Jeg kan sagtens oversætte, men det vil være til en anden pris, da det har en anden tidsramme.

Dette tilbud er ment til danske tekster - som jeg altid får god respons på ved første udkast.

Hvis du er på seriøs udkig efter en oversætter, så send mig gerne en mail på mariatobiasen07@gmail.com.

Er sikker på jeg sagtens kan give en god pris til oversættelser også :)

Hilsen Maria

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria:
Går ud fra dit svar ikke er ment seriøst?!

Hej Maria

Hvorfor skulle det ikke være seriøst?

Det er jo ikke noget problem at finde en oversætter til Engelsk. Jeg kan sådan set også selv gøre det, men jeg så dit tilbud, og ville du gøre det til 28øre/ord, så tænkte jeg at det er så billigt at jeg ærlig talt hellere ville betale for det og så finde på noget andet at bruge min tid på Smile

Jeg har forståelse for at du ikke kan tilbyde samme oversættelses-pris, men må så også gå til bekendelse at jeg i så fald ikke har brug for et andet tilbud pt. da det ikke haster, og så må vi lige se tiden lidt an.

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Beklager, det virkede som om der var lidt sarkasme i dit tidligere indlæg.

Men hey, hvor intet vover intet vinder - og kan godt forstå du ville have trådt til hvis prisen var så lav.

Du er altid velkommen til at kontakte mig en anden gang, hvis du skulle have nogle kommunikative behov.

Hilsen Maria

Tilmeldt 27. Jul 16
Indlæg ialt: 30
Fra  BunkFotoOgDesign.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria har tidligere hjulpet mig med tekster til forskellige projekter.. Hun har min bedste anbefaling. 

GRAFISK DESIGN | WEB DESIGN | LOGO DESIGN | PRODUKTFOTOGRAFERING 

BunkFotoOgDesign.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de pæne ord Kim :)

Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Fix-IT Consulting ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Jeg kunne måske godt være interesseret, har du mulighed for at vise noget af det du har skrevet ?

Med venlig hilsen

René

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Da jeg ikke har været "igang" i mere end et par måneder, er der endnu ikke publiceret så meget.

Men hvis du sender mig en mail på mariatobiasen07@gmail.com kan jeg sende et link eller to til hjemmesider med mine tekster på.

I samme mail må du også gerne komme lidt nærmere ind på, hvad det er du er på jagt efter.

Hilsen Maria

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får stadig henvendelser på denne tråd, og det er også helt fint. I er velkomne til at kontakte mig, hvis I har brug for tekster. Vil dog gerne understrege, at prisen ovenfor var ment kun til Februar.

Det virker til min kommunikation ikke har været klar nok, og det beklager jeg. Men februar-tilbuddet gjaldt KUN for tekster lavet i februar!

Jeg er dog altid åben for at forhandle om en god pris, så skriv gerne :)

Hilsen Maria

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)