Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel og adgangen dertil

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil gerne høre hvad jeres erfaring er med lagerhotel.
Jeg kan se det ofte anbefales herinde til folk med webshops.

Jeg vil gerne importere nogle varer i mindre mængder til noget jeg i første omgang vil starte som hobbyvirksomhed.
Formentlig taler vi 5-6 paller.
Der er dog IKKE tale om webshop.

Jeg kan se at de fleste lagerhoteller tilbyder alt fra varemodtagelsen til ordreekspedition, pak og forsendelse.

Det lyder altsammen rigtig godt og bestemt relevant, men i nogle tilfælde forstiller jeg mig at jeg gerne selv vil have mulighed for at pakke ordrerne.
Blandt andet for også at være en del af denne proces og få føling med tingene, men også for at spare lidt udgifter når jeg selv har tid.

Så spørgsmålene er sådan set;

*Vil lagerhoteller overhovedet have at "fremmede" render rundt på adressen og plukker/pakker ordrer?
*Er lagerhoteller normalt så fleksible, at jeg kan sige at enkelte ordrer skal jeg nok selv pakke?
*Er der andre ting jeg skal være forberedt på med hensyn til at bruge lagerhoteller?


Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaminski:
Vil lagerhoteller overhovedet have at "fremmede" render rundt på adressen og plukker/pakker ordrer?

Det kan du være helt sikker på at de ikke vil acceptere,  Men der er jo intet galt i at du kommer forbi og henter vare du tager med hjem og pakker. 

Generelt er det jo ved pluk og pak at lagerhotellerne tjener en stor del af deres penge.

 

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Kaminski:
Vil lagerhoteller overhovedet have at "fremmede" render rundt på adressen og plukker/pakker ordrer?

Det kan du være helt sikker på at de ikke vil acceptere,  Men der er jo intet galt i at du kommer forbi og henter vare du tager med hjem og pakker. 

Generelt er det jo ved pluk og pak at lagerhotellerne tjener en stor del af deres penge.

 




Det anede mig og er som sådan også fair nok.
Hvis jeg stadig har mulighed for at tilgå mit lager uden større problemer, så kan jeg nok få det til at fungere alligevel.

Fra Brøndby
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Peter Skafte ApS Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaminski

Vores firma Peter Skafte er nabo til et meget fleksibelt lager hotel.

De har dagligt kunder der kommer og går på deres lager.

5-6 paller er helt sikkert noget de kan klare.

Prøv at kontakte 

ST-Logistik

Park Alle 352

2605 Brøndby

tlf 22 47 51 06

mail: alih@stlogistik.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)