Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp/mentor til opstart af virksomhed!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Jeg er en ung pige der ligesom mange andre drømmer om, at få mine egne tøj-designs sat i produktion med mulighed for salg på en hjemmeside. Men tror på, at mine design og kvalitet vil skille sig ud fra mængden og søger derfor gode råd og tricks til opstart samt den rette producent til at producerer mine t-shirt og andre tekstiler. Det må gerne være en producent fra enten ind- eller udland, med fokus på høj kvalitet og at der hverken går pasform eller designtryk tabt efter et par vask. 

Jeg har udformet mine design forslag på papir, og har undersøgt for mulighed af patentet samt påbegyndt hjemmeside, og diverse sociale medier der skal anvendes som markedsføring, men eftersom jeg ikke har nogle større viden indenfor opstart af virksomhed, og gerne vil undgå at spænde ben for mig selv, ønsker jeg at søge om hjælp eller mulighed for en mentor

Har du nogle erfaringer indenfor dette felt, vil jeg sætte stor pris på alle jeres kommentarer og erhvervet erfaring. 

Mvh

Nanna. 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna

Det er en typisk mit design vil skille sig ud men jeg kan hjælpe med logo og hjemmeside

dog skal det virkelig være fed design og virkelig være god til marketing for at få det ud

Mvh.

Mathias

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve det at opstarte virksom kan du finde inde på virk.dk

Hvis du har brug for hjælp til noget af det administrative eller bogføring, kan jeg være behjælpelig.

Mvh
Christoffer

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du forstand på stoffer, syninger osv? Hvis ja, vil det hele være nemmere.

Jeg vil anbefale dig at undersøge producenter fra Kina og Ukraine. Begge lande laver varer både i gode kvaliteter og dårlige. Derfor dine egne tests mht kvaliteten af stof, cuts, syninger, farver, hold på facon efter vask mm vil være uundværlige. 

Jeg vil nok starte med at gå på alibaba.com, finde tekstilfabrikanter der syer t-shirts, komme i kontakt med dem, skrive en mail om dine ønsker, krav osv, finde ud af om de kan opfylde krav, bestille nogle vareprøver, og teste dem igennem derhjemme. 

Mht Ukraine. F.eks. Zara, Molo og dansk supermarked (børnetøj) får syet en stor del af deres  tekstiler i Ukraine. Det vil også være nemmere og hurtigere at besøge fabriker der, frem for Kina. Logistikken vil også være billigere. Måske start med at undersøge, hvem bruger dansk supermarked som fabrik der, og kom i kontakt med dem. Da de allerede leverer varer til Denmark, vil de også vide priser på logistik osv.

Fra København
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret, jeg vil lige få kigget virk.dk igennem og vender formentligt tilbage, da det nok er det administrative og bogføring der kan skabe problemer for mig. 

Mvh Nanna. 

Fra København
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret! Jeg har en ret klar plan over hvilket materiale/stof samt syninger jeg vil anvende, og det var et meget brugbart svar, jeg vil bestemt prøve at arbejde videre med dit råd og undersøge muligheden for at producerer i ukraine! 

Fra Hørning
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 107
Fra  authentic.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)