Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Google-degradering grundet links fra dårlige sider?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

> Når jeg nu har dig, Mikkel.... Mankini or no mankini?

Jeg tager slet ikke tøjet af før tidligst i maj - hvis det er godt vejr, eller hvis jeg er i lande med bedre klima end vores. Og jeg er ikke sikker på den ser så funky ud udenpå en hættetrøje :)

Iøvrigt er der jo ingen sport ved at tage imod en udfordring fra en erklæret tøsedreng. Udfordringer er kun sjove hvis den udfordrende part selv har gjort noget grænseoverskridende, som han så udfordrer andre til at overskride. Det andet er blot tøsedrengens flugt over plankeværket :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaaa... Jeg har over 3.000 faldskærmsspring - jeg har en verdensrekord i spring fra stor højde (godt 11 kilometer) sammen med 6 andre. Det er vel lidt grænseoverskridende? Jeg kunne godt fortælle dig mere, men så ville jeg være nødt til at slå dig ihjel bagefter, og så bliver verden for kedelig!

Men ja - når Charlotte har talt, er jeg en erklæret tøsedreng. Det tør jeg godt indrømme :-) Så er det op til Nicolai Lønne, om Læger uden Grænser skal have 500 eller 1.000 kr.

P.S. At jeg har optrådt her med langt sort hår og en yderst anspændt F-skål tæller altså ikke...?

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen til jer begge Smile

I kan sende lige så meget I vil til mig, og ja, prisen er fastlagt for det term fremover.
Altså er prisen 200kr nu, vil den altid være det så længe du/I/kunden ønsker at fortsætte engagementet for det specifikke term.

Jeg er udemærket klar over at det er en vanvittig pris, MEN man skal starte et sted. Jeg regner ikke med at prisen er den samme om 3 måneder for nystartede aftaler (det kan være den stiger om 10 dage - det bestemmer efterspørgslen)..

Ønsker I at se eksempler skal I være velkommen til at kontakte mig. Har netop fået 2 kunder placeret på side1 for 1ords-keywords og et tredje er på vej (de to er beklædningsgenstande så god konkurrence). Den ene tog 1 uge, den anden tog 2 uger. Men da jeg ikke ønsker at konkurrere med mig selv, sælger jeg ikke længere 1ords-keywords billigt.

Der er absolut ingen ugler i mosen. Alt er hardcoded på reelle info-sider. 

Mvh,
Troels

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)