Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oppinion af min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra køge
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

jeg er igang med min webshop men har brug for lidt feedback på min hjemmeside, den er ikke færdig endnu (der mangler nogle produkter og der skal rettes grammatik samt priser)

sidder der nogle herinde der lige ville smide en kommentar til min side? det er en WIX side og min første, så ved ikke om jeg har ramt rigtigt eller om jeg er helt ude af sporet.

https://norbjerg1.wixsite.com/goldenwear

Mange tak for hjælpen!

Mvh Kristoffer

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamrende utroværdigt at annoncere "testimonials" som tydeligvis er falske.

Hjemmesiden fremstår kold og upersonlig. Faktisk ligner den, at ejeren har fået tag i noget billigt skrammel og nu prøver, at sælge det med avance uden at gøre sig den mindste ulejlighed med præsentation.

Jeg er så tilpas gammel og gnaven, at når jeg ser en præstation, som den hjemmeside du udbeder dig meninger om, så skinner det igennem, at der ikke er lagt en reel arbejdsindsats bag.

Du ved tydeligvis godt, at skriftlig engelsk ikke er en styrke jvf. eget udsagn om at "rette grammatik". Det som jeg ser er et forsøg på iværksætteri uden at gide  meget som at slå op i en ordbog, og navigere lidt mere fikst udenom en svaghed ved manglende skriftlige engelskkundskaber.

Jeg ved intet om prissætning af bling, men jeg vil råde dig til at få rettet kraftigt op på produktbeskrivelser, samt overholde alm. skriftlig etikette såsom stort bogstav efter punktum, mellemrum efter (men ikke før) tegnsætning. Det andet skærer i øjnene og fjerner fokus fra det budskab du antageligvis forsøger at kommunikere.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer 

Som udgangspunkt synes jeg at din side er ganske fin :-)

Dog må jeg ærligt udtrykke min bekymring/holdning til at drive webshop med WIX. Vi for løbende en del henvendelse fra folk som løber hovedet imod muren ift. meget begrænset funktionalitet, især hvis du ønsker at drive webshop på det danske marked.

Hvilke overvejelser har du lagt til grund for dit valg af Wix? 

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Få siden sat op i et ordentligt shopsystem. Og med dit eget domæne. Det der "powered by Wix" holder bare ikke, og virker hamrende utroværdigt. 

Desuden skal der gøres en del på SEO siden, og der skal langt mere indhold på. (Start med noget så simpelt som produkt beskrivelser. Det er trods alt din salgstekst)

Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Fra  qa-tech ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Som salgsside for denne type produkter skiller siden sig ikke ud fra så mange andre.Der er pæne billeder og der er en overskuelighed - fint.

Der er dog lidt teknisk som du skal overveje:

En salgsside hvor der ikke et CVR nummer holder efter min mening ikke. Personligt køber jeg aldrig noget fra nogen som ikke vil stå frem og vise hvem de er - men det er jo subjektivt pg andre har måske en anden opfattelse.

Salgs- og leveringsbetingelser bør være på plads. Herunder hvordan der returneres etc.  - se eventuelt på nogle af de elektronik salgssider der findes i frøers mængde af.

Held og lykke.

Vi samler ledelsessystemer og gør dem simplere-We merge management systems - and lean them

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne aldrig finde på at købe noget som helst i den shop.
Stavefejlene er bare for meget.
18k guld ting, jeg tvivler stærkt, er det noget du sælger?
Det ligner noget Kina "guld".
Dine såkaldte "anmeldelser fra kunder" ligner noget der tydeligvis er skrevet af dig selv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)