Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter portal? Har Amino fulgt med tiden?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Martin,

Lige off-topic; så fjerner jeg ofte min adblock her fra siden, men lige så snart jeg får en popup, eller noget med lyd, ryger den på igen. Og så fjerner jeg det som oftest efter ca. en måned igen.

Mvh. Anders

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

 

Sammenlignet med mange andre, er min Amino tid ret kort. Men jeg ville til enhver tid foretrække Amino.dk

 

1. Kvaliteten af svar er bedre og mere relevant på Amino.dk synes jeg..

2. Det bliver hurtigt til diskussioner og lange debatter - det er sådan Facebook kulturen er...

3. Tilstedeværelsen på Amino er bevidst og derfor bliver kværulanterne let sorteret fra.. :)

God arbejdslyst!!


René

Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Personligt syntes jeg at Amino er et godt forum, hvor man kan få mange gode råd, grundet alle de flittige brugere af forummet Yes

Men det er som om at den teknologiske udvikling er gået i stå for flere år siden. Skype-Crying

Et af stederne hvor Amino tjener penge er på deres PLUS brugere og jeg har selv været Amino Plus i et år, men har svært ved at se værdien i Amino Plus. De fleste tilbud og fordele som man kan finde på Amino Plus siden er forældet og en del af dem virker ikke mere, hvorfor jeg også lige har opsagt mit Amino Plus abonnement

Det virker som om at personerne bag Amino har tabt interessen for dette forum og det blot kører i tomgang på den teknik side.

Men tror ikke der skal meget knofedt til før at Amino igen kunne komme med på beatet og dermed forøge deres omsætning.

Tilmeldt 4. Feb 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jah det er vel også nemt for mig at sige. Jeg er slet ikke i tvivl om omfanget af arbejdet med Amino. Så fuld respekt.

Alt er jo efterhånden apps eller facebook. Hvad ville det kræve at lave en iværksætter app med integration af de vigtigste sociale medier? Ville det give mening? Har Danmark for få mennesker der går rundt med en iværksætter i maven?

Jeg vælger at tro at der er mange folk derude i det ganske land, som har iværksætter genet, men som mangler inspiration, netværk, motivation og ikke mindst midlerne, til at prøve en iværksætterdrøm af.
Sikkert også folk på offentlig forsørgelse. Der er et par kommuner som tilbyder iværksætter lån på vist 50.000 kr til opstart af virksomhed. Jeg er selv sygemeldt pga nogle senfølger fra noget kemobehandling jeg fik for mange år siden, så ender nok i det offentlige system snart. Tænk hvis man kunne lave et samarbejde med kommunerne. Give dem på offentlig forsørgelse som vil prøve iværksætterdrømmen af, en portal hvor de kan netværke, få ideer, fortælle om sig selv. Alt det jeg nævnte tidligere mht ny app/portal mm. Give dem en social platform hvorfra iværksætterfrøet kan spire. Det må der vel også være penge i.
Jah det skinner vel nok igennem at jeg har et soft spot for folk der aldrig får prøvet iværksætterdrømmen af.

Pointen er at vi (jeg) skal have fat i alle dem der gerne vil, men aldrig kommer igang med at omsætte deres ideer til noget konkret iværksætteri, fordi de mangler en social platform med mange muligheder for at få hjælp og inspiration til dette.
Desværre har jeg ikke selv energien lige nu til at starte et sådant projekt, men måske ude i fremtiden.

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

René Gundel Nielsen:

Hej

 

Sammenlignet med mange andre, er min Amino tid ret kort. Men jeg ville til enhver tid foretrække Amino.dk

 

1. Kvaliteten af svar er bedre og mere relevant på Amino.dk synes jeg..

2. Det bliver hurtigt til diskussioner og lange debatter - det er sådan Facebook kulturen er...

3. Tilstedeværelsen på Amino er bevidst og derfor bliver kværulanterne let sorteret fra.. :)

God arbejdslyst!!

Hvilke andre fora har du erfaringer med?


René

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik skrevet mit spørgsmål det forkerte sted i ovenstående indlæg. Desværre er det ikke muligt at ændre eller slette noget her på Amino, hvis man fx har fortrudt det man har skrevet, eller blot har skrevet noget vrøvl. Det ville være godt at kunne, ligesom få fx facebook.

Mit spørgsmål til René var:

Hvilke andre fora har du erfaringer med?

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino er nok en god forretning alligevel. Du bruger den aktiv til at brande/reklammere alle dine andre projekter.

Men Aminoer har stor værdi for is andre også.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)