Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelser til USA

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

min lille webshop oplever i øjeblikket en smule interesse fra USA, og jeg har derfor forsøgt at finde en måde jeg kan håndtere forsendelser på. Men da jeg har nogle produkter der ikke vejer særlig meget (ca. 4 kg), men har et stort volumen (60x50x50 cm), bliver de priser jeg har kommet frem til så langt helt skøre... fra 1500,- og opad.

Jeg har indtil videre kun slået priser op hos pakkelabels og pakke.dk, ser ud som begge bruker DHL. 

Måske er det bare at indse, enkeltforsendelser til USA kan ikke lade sig gøre... men jeg vil gerne høre om det er nogen derude der har nogle erfaringer, evt. med forsendelse af hele paller, containere eller hvad man nu gør...?

Venlig hilsen Ragnhild

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ragnhild:
Men da jeg har nogle produkter der ikke vejer særlig meget (ca. 4 kg), men har et stort volumen (60x50x50 cm), bliver de priser jeg har kommet frem til så langt helt skøre... fra 1500,- og opad.

Problemer er jo at der er tale om volumen gods, så din pakke vil blive afregnet for 30-37,5 kg  alt afhængig af volumen vægtforholdet der anvendes.  Priserne på kurerpakker afhænger meget af dit årlige antal pakker, jo flere pakker jo billigere.  Personligt skal jeg betale ca. 1.000 DKK for sådan en pakke hos min speditør.

Har du flere pakker kan du prøve at kontakte DSV og høre om de evt. kan tilbyde en eller anden form for bulksplit løsning, hvor flere pakker flyves eller sejes samlet til USA for derefter at blive splittet op til de enkelte destinationer i USA.

UPS og DHL vil sikker også kunne tilbyde en sådan løsning.  

Tilmeldt 8. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, Ravn. Jeg havde håbet jeg havde lavet en regnefejl, men nej. Det ER også meget volumen at sende så langt, hvilket hellere ikke er særlig bæredygtigt :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)