Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukning af IVS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter en som vil være behjælpelig med lukning af et Holding IVS og et Drift IVS.

I Holding har der ikke været nogen aktivitet

I Drift har der været 2 udgående faktura (som er afregnet) og 1 indgående som er regningen for oprettelse af de to selskaber.

Der er ingen gæld eller udeståender i selskaberne.

Har fået et bud fra en revisor, men tænker det må kunne gøres billigere end +4000 (+moms) når det er så overskueligt. Jeg har ikke noget imod, at betale for det, men ikke mere end det er rimeligt (og pt ved jeg ikke hvad rimeligt er i den verden)

Mvh

Christian

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

AC Group:

Har fået et bud fra en revisor, men tænker det må kunne gøres billigere end +4000 (+moms) når det er så overskueligt. Jeg har ikke noget imod, at betale for det, men ikke mere end det er rimeligt (og pt ved jeg ikke hvad rimeligt er i den verden)

Det kan måske godt gøre lidt billigere, men fuldstændig urimeligt er 4000 + moms ikke for lukning af 2 kapitalselskaber. Uanset at det lyder nemt, så er der stadigvæk en række formalia som skal iagttages, og det er ikke bare noget en revisor gør på 5 min.

 

Kan du ikke prøve at skyde opgaven ud på agera.dk og se om andre kan gøre det billigere?

Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :-)

Jeg har fået det omtalte bud via Agera. Men der er ikke så mange der er interesseret i sådan en enkeltopgave.

Jeg prøver dog, at lokke med fremtidig revision af min enkeltmandsvirksomhed - som jeg arbejder videre med.

Mvh

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener at der flere gange er nævnt beløb her på Amino i omegnen af 2.500 + moms for enkelt selskab. Synes heller ikke at 4.000 + moms er helt ved siden af.

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der virkelig kun er så lidt aktivitet, så kan jeg godt klare det for dig for DKK 1.750,00+moms og at der så er dit enkeltmandsfirma bagefter, der skal hjælpes med er jo fint.

Fyr en mail af sted på thomas@tjregnskabsservice.dk hvis det har interesse :-)

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Beklager den sene respons. Har haft lidt travlt. Jeg sender dig lige en mail. Så kan vi evt snakke sammen bagefter:

Mvh

Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)