Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes den rigtige iværksætter/leder profil derude?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sælger med stort S?

Er du en leder der går forrest og viser vejen?

Har du ambitioner, og erfaring med startups?

Vil du med på en rejse, hvor du får mulighed for at blive herre i eget hus?

 

Så er det dig vi leder efter. Human Leads er ejet og drevet af erfarne salgshuse. Vi er et stærkt team med mange års erfaring i vores branche, og ejer hver især vores egne virksomheder. Vi har et færdigt koncept, med meget stort potentiale. Vi har kunderne, vi har infrastrukturen. Vi har metodikken. Det vi ikke har, er tid, evnen til at være mere end et sted af gangen, mestrer vi ikke endnu.


Derfor mangler vi en lederprofil, der kan selv, vil selv, og har det helt rigtige iværksætter mindset. Vi kvitterer med en once in a lifetime mulighed. Så er du træt af kun at arbejde 37 timer uden mulighed for virkeligt at udrette noget stort, så kontakt os hurtigst muligt.

Projektet har base i Aalborg

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Men husk, du skal glemme alt om familie, fritid og privatsfære.

Det lyder som den hurtigste vej til udbrændthed.

Måske er der masser af personalegoder og fokus på godt arbejdsmiljø, men jeg kan ikke lade være med at blive lidt harm over den noget forældede retorik om, at medarbejderen skal opfylde behov, arbejdspladsen skal kræve.

Hvis man er sælger med stort S, er den fødte leder og tager ansvar for virksomhedens udvikling, hvad får man så igen foruden frihed til at arbejde meget?

Vh
Rasmus Schultze

Fra Odense
Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 61
Fra  EBO INVEST IVS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenntoft,

Det er ikke noget jeg selv vil hoppe ind i og jeg tror heller ikke at jeg har den rette profil, men jeg vil gerne tilbyde dig min uforbeholden hjælp helt gratis, til at du kan finde den rette til jeres team, for det lyder rigtig spændende. Jeg tror jeg ved, hvor du skal finde vedkommende. Hvis du er frisk på at tage en snak, kan du fange mig på webcofounder@gmail.com eller 53 83 36 33.

Mvh. Esben Brandborg Østerby

Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg da meget gerne svare på. 

Og hold nu fast. opslaget er skrevet sådan, fordi det te her er et nyt projekt, der skal løbes igang fra starten. Det kræver med andre ord sin mand. Det kræver netop en, der er i stand til at tilsidesætte mange andre ting, for at bruge de kræfter der skal til for at lykkes. Hvis man ikke er færdig med sine ting klokken 16:00, så nytter det ikke noget man tager hjem. Hvis der er noget der sejler, kan man blive nødt til at hive en weekend dag ud af kalenderen, for at grave sig ned sammen med os andre, for at få styr på alle detaljer, og sikre at biksen kommer på ret køl så hurtigt det er menneskeligt muligt. Når der er så stort potentiale, og lige så store kundeaftaler der skal honoreres, kan man ikke lade stå til eller vente til i morgen, fordi man lige skal til badminton eller spille bridge. 

Det man så får ud af det, er til gengæld også sat efter kravene. Vi har klart til hensigt, at den rette profil kommer med ind, og får et medejerskab i forretningen. så det man yder, og den indsats man har lagt, også kommer en til gode i form af del i overskuddet fra forretningen. Motivationen her er helt sikkert penge. Jeg kan næppe forestille mig, at andre iværksættere der har haft det der skulle til for at få succes, har tænkt super meget over feriefridage, eller overenskomster. 

Så opsummeret. dette her bliver et hårdt job. Det bliver hektisk, vildt og stress inducerende. I starten bliver det også hands on og vakseægte knokle arbejde. Men hvis den rigtige profil formår at løfte potentialet, og inden for et år har 15-20 medarbejdere, og en mellemleder til at aflaste sig selv, så bliver det et særdeles profitabelt, udfordrende og afvekslende job. 

Jeg kan ikke helt finde din motivation til på den facon at kaste med dårlig stemning, omkring et projekt du ikke kender indholdet af. Jeg føler mig naturligvis provokeret af det, fordi vores indstilling er så vidt forskellig. Men heldigvis kan dit indlæg da tjene til at vise, præcis hvad det er for en indstilling vi ikke leder efter. 

Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spænende. Jeg eller min kompagnon fanger dig en af de nærmeste :)

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du sende en besked til mig i form af noget tekst netværk samt erfaringer fra hver person og hvad i har at hive i lige til at starte med. Din tekst skriver du i en privat besked til mig samt med lidt mere tekst en bare som så hvor er i hvad ser i hvad mangler i osv. Fordi jeg mener helt sikkert at jeg godt kan klare jeres opgave inden for denne her mulighed hvis du er interesseret og jeg mener ikke bare. Jeg ved at jeg kan hvis jeg finder de rigtige folk til at starte med selv

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)