Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

syntes du vores webshop er skræmmende??? :-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jah der er et eller andet der "skræmmer".
Det er som om hjemmesiden er for barnlig og FOR enkel. Den virker ikke heller ikke så seriøs og professionelt opbygget. Måske noget i denne stil ville være en ide?

https://www.bricklink.com/v2/main.page

Der er vist heller ikke mulighed for at forstørre produktbillederne.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden trænger virkelig til en kærlighed hånd. Jeg vil gerne udfordre dig og sige, at den er skræmmende. Jeg forstår godt, hvis jeres konverteringsrate ikke er god.

  • Den virker ikke troværdighed, trods du har "webshop mærket".

  • Jeg er med på idéen bag de 3 stjerner øverst, men det kan godt tolkes forkert. "Hov, får de kun 3/5 stjerner?", kunne man tænke. Jeg ville sætte jeres USP'er op på en helt anden måde. 

  • Selve sætningen "Har du hørt om Sluban?" ville jeg ændre til "Sluban er kendt for/fra...". Jeres nuværende siger implicit at det er et nyt koncept og at I måske er indforstået med en lav kendskabsgrad.

  • Hold jer til én font (skrifttype)

  • Der mangler en rød tråd og én farve I spiller på gennem hele designet. Jeg kan godt se, at I bruger den røde, men jeg synes, den er for dominerende og signalerer noget forkert. (Symbolik: "Advarsel", "Stop", "Forsigtighed", "Kærlighed" mm. Jeg vil bare passe på med at bruge den til webshops, med mindre man havde en shop udelukket med fokus på Valentine's day eller andet i den dur.

  • Generelt er forsiden meget rodet og forvirrende

Jeg kunne fortsætte med at skrive en lang liste med forbedringsmuligheder, men jeg vil hellere tage en snak med dig, hvor jeg kan forklare de forskellige punkter ordenligt. Jeg er sikker på, at produktet kan blive solgt i massevis, det er bare en skam at I går glip af omsætning pga. en "skræmmende" hjemmeside

Jeg har sendt dig en PB. 

Venlig hilsen
Erik Jeppesen
Partner, Grafikr ApS



Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 24
Fra  SBDanmark.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op, nu går det stærkt :-)

udvikleren2016: Vi har nemlig rigtig mange med samme holdning som din og det er absolut helt fint og det respektere vi fuldt ud!
Jeg kan altså også bedst lide en Coca Cola, men ind imellem går nærrigrøven op i mig og så køber jeg altså en Harboe cola :-)

Tusind tak for al kritikken og Ros.
Jeg forsøger at tilrette lige så hurtigt som jeg får feedback, men det går lidt stærkt lige nu, hehe

Som i jo nok ved så er webshoppen jo forholdsvis ny og derfor er indholdet også derefter, så fokus lige nu er meget på opsætning frem for indhold.

Men skal vi ikke blive ved emnet "Feedback" til selve shoppen og så undlade de helt store holdninger til konceptet.


Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lego, Cobi, Mega Bloks og endre mærker.

Direkte på forsiden :)

Mindre stavefejl, men alligevel det første man ser

Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 24
Fra  SBDanmark.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe godt spottet, selv i din tekst havde jeg svært ved at se den :-D

Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Fix-IT Consulting ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en ud over hvad andre har nævnt er det en total show stopper for mig at det første I beder om når man laver en check ud er at oprette en konto... Det er noget jeg gerne selv tage stilling til lidt senere i forløbet, når jeg har set om i bruger en ordentlig betalingsløsning mm.

Det er tit jeg når til et punkt i check ud, som ikke passer med hvad jeg har brug for. Det kunne være kort levering eller sendes med xxx, eller jeg kan bruge mobilepay. på det tidspunkt er jeg ikke interesseret i at aflevere min email til evig spam de næste mange år uden at have købt noget Big Smile

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

udvikleren2016:
Slet ikke i Danmark, af en dansk forretning - jeg er nemlig MEGET stolt af at Lego er dansk

Ja, er det så ikke fantastisk at Lego i Danmark er et af de dyreste lande i verden at købe det i :-)

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Marwe:

udvikleren2016:
Slet ikke i Danmark, af en dansk forretning - jeg er nemlig MEGET stolt af at Lego er dansk

Ja, er det så ikke fantastisk at Lego i Danmark er et af de dyreste lande i verden at købe det i :-)

Det har du helt ret i, sådan har det været i lang tid.

Men, nok presset lidt af alle de her kopiprodukter der vælter ind i EU lige nu og så parallelimport, så syntes Lego at have en anden strategi og nu finder jeg ofte Lego på 'tilbud' hos de officielle Lego forhandlere og det er hele sortimentet. Men det meste Lego køber jeg i UK og DE. Men efterhånden kan jeg ikke finde en nævneværdig forskel indenfor EU. UK er godt lige nu pga. valutakursen. 

Noget er kopiprodukterne godt for og konkurrence er altid en god ting uanset om man hedder Lego eller Novo. At nogle fristes til at købe kopier er vel også bare et sundhedstegn. Lego skal nok innovere sig ud af den udfordring og den store Kina kopimaskine skal nok blive ved med at banke produkter ud lige så hurtig som de kan nå at hælde kopipapir i den.

Jeg siger bare, i mit indspark her i tråden, at Lego er jeg stolt af og den have vil jeg aldrig pisse i - så fattig bliver jeg ikke :-)

Nå tråden tilbage på sporret - det var noget med at trådstarter gerne vil have hjælpe til at sælge nogle klodser...

Mvh

Lego(c) Fanboy :-)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at tjekke dette her seo tool https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering der er rigtige mange fejl på siden blandt andet duplikat  alle disse fejl gør søgeoptimering meget svære .

hastighed er også vigtigt i proces hvis ønsker god trafik fra det organiske resultat https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.sbdanmark.dk%2F

jeg ved ikke hvilken cms du gør brug af så jeg ved ikke hvordan du retter alle disse fejl alle samme men billederne kunne du bruge https://kraken.io/ så kom der mere fart over dem ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

De mange stavefejl får mig til at tænke på noget maskinoversat fra Rusland. "Prismatch Gatanti" og lign.

Hele konceptet er mig dybt imod og jeg hader virkelig kopiprodukter. Jeg har boet 12 år i Kina og oplevet lidt. Jeg købte engang kopi Lego og det gik i stykker hvis man tabte det.

Topbanneret fylder meget, så på min bærbare skal jeg scrolle ned for at se billeder af hvad det drejer sig om.

Kiggede på basis sæt, er det overhovedet lovligt i EU? Det er jo en total kopi af Lego.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)