Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

syntes du vores webshop er skræmmende??? :-)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 24
Fra  SBDanmark.dk Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har shoppen www.SBDanmark.dk
o
g vi bruger alle tricks i bogen for at få hits/klik/besøgende og har også umiddelbart rigeligt af dem

Men det er faktisk ret få der reelt tjekker ud/bestiller.

Syntes du der er noget på shoppen der "skræmmer" dig væk igen?

Vi vil rigtig gerne høre negativ og positiv omkring shoppen.

På forhånd tak

Tilmeldt 24. Jun 15
Indlæg ialt: 25
Fra  hamdenkloge Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan selvfølgelig ikke tale for alle andre brugere, men forestiller mig, at mange er interesseret i og se hvad det er for en vare, men alligevel foretrækker at købe originalen.

Udover det, så er kurven/Checkout for besværlig at finde.

Folk er vandt til, at der er en stor knap til Kurv

Det tog mig så lang tid at finde ud af, hvordan jeg kom til kurven, at jeg var ved og tro, at i havde glemt at lave et link til den. Og når jeg siger lang tid, så er det ganske få sekunder.

Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 24
Fra  SBDanmark.dk Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har da helt ret mht Kurven. Den får vi lige fikset - Tak

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

"Desværre" er der rigtig mange, som er startet med at sælge Sluban de seneste 3-6 måneder, det gør jo at der er meget hård konkurrence om de relativt få kunder som der er i Danmark. 

Nye webshops er på vej ved jeg. Det er jo nemt at blive Sluban forhandler og nemt at få en webshop til billige penge.

Danskerne skal lige vænne sig til at det er muligt at købe noget som er på højde med Lego(R) men samtidig er markant billigere. Jeg har fået mange hade kommentarer fordi jeg reklamerede for Sluban på Facebook. Markedet er dog stort nok til Lego og alle klon mærker, det ses jo tydeligt med det overskud Lego henter hjem.

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes ikke at den er decideret skræmmende, men jeg havde nok valgt at få det element med produkterne op på siden. Nok sådan at det kommer lige efter billedet med lego-manden.

Elementet med login og levering skal komme lige inden footeren.

Jeg kan godt lide, at du har en farve på købsknappen der adskiller sig meget, men så vidt jeg ved så er det ikke good-practice at lave den rød, som i en Stop-farve. Lige med købsknappen synes jeg ikke, at man behøver at svømme imod strømmen.

På varekortet/produktsiden, synes jeg at det om Sluban skal ned under produktet. Det skulle gerne være produktet der er i fokus, og sekundært det om Sluban.

Menuen, prøv evt at skjule "plus"-ikonet på de 4 menu-punkter - således står de andre menu-punkter også mere frem, fx Kurv.

Det var lige det der jeg havde i første omgang.

Du skal være velkommen til, at oprette et backlink inde på min hjemmeside, https://findenwebshop.dk/ , vi kan også indlæse produkter, hvis du har Google-feed.

God vind i webshop-sejlene.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt sikkert nogle flotte produkter.

Jeg tror umiddelbart, at i kæmper med to særlige udfordringer.

Lego er jo dansk, så mange danskere vil sikkert afholde sig fra at købe jeres produkter, da det ikke er lavet af Lego.

Den anden udfordring er, at - og nu gætter jeg - jeres kundegruppe er meget nichepræget, forstået sådan, at det enten er en kunde med interesse for WW2 eller en kunde med interesse i at 'tweake' Lego beholdningen.

Gennemsnits legobrugeren har sikkert ikke kendskab til jeres produkter, og/eller så er de tilfredse med det som Lego kan levere.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte at siden er flot og indbydende,

Men der er en kØR knap og en PRIS sammenligning, så jeg et sted. Væk med det :-)

Større udvalg måske ?

Kom bare der ud af. Det største problem er nok, at sælge noget der ikke er Lego, men ligner. Det tror jeg godt kan give problemer fordi folk tænker: KOPIVARE fra Kina. Det er sikkert ikke rigtigt, men sådan er vores hjerner skruet sammen, når noget der fungerer, pludselig kan købes billigere.

Tilmeldt 1. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Fra  Findkortet.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det første jeg bemærker er at når man indtræder på forsiden, så kan man klikke på et billede i højre side. hvor der står mere end 200 byggesæt.

Når man klikker på racerbilen kommer man over til en side med produkter tror det er 6 forskellige.

Når man klikker på den røde traktor kommer denne http://www.sbdanmark.dk/index.php/town/town-farm med en fejl 404 .

Det irriterer mig at der står mere end 200 byggesæt og så kommer der 6 forskellige sæt, og når man klikker på den anden kommer der en fejl. 

Jeg havde lidt regnet med at når man klikkede på billedet så ville man kunne se alle 200 byggesæt :) 

Hilsen

Don

Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 24
Fra  SBDanmark.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejlen på "mere end 200 byggesæt" er rettet - tak for info
og Kurven er blevet placeret tydeligt oppe i højre hjørne

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg syntes jeres webshop er skræmmende.

Sluban, Lebin og alle de andre kopiprodukter er snyltere i min optik og ville aldrig købe det.  

Slet ikke i Danmark, af en dansk forretning - jeg er nemlig MEGET stolt af at Lego er dansk.

Når jeg giver mine børn Lego - og det har de meget af, så er det grundlægende fordi jeg vil stimulere deres kreative og skabende evner

og måske plante et frø, så de en dag måske bliver fantastiske iværksættere, som kan skabe deres EGNE produkter - ikke blot kopier andre.

Måske er det det i oplever på jeres webshop?

Sikkeret ikke og jeg er nok bare naiv. Jeg ved det er personlig moralisering og det kan i nok ikke bruge til noget.

Jeg siger heller ikke noget skidt om jer og forstår godt hvorfor disse kopiprodukter vælter indover EU lige nu - jeg er bare så træt af budskabet, holdningen og perspektivet og det ønsker jeg ikke mine børn bygger på.

Men sådan er de frie markedskræfter nu engang og måske får det presset prisen på Lego ned hvem ved.

Jeg syntes jeres webshop er ok men når man sælger kopiprodukter skal man nok gøre meget ud af sin troværdighed - tænker ikke 'webshop mærket' udstråler dette - det bliver sådan lidt mere ala kopi med kopi på. Hvorfor ikke ofre et rigtig e-mærke det kan måske få nogle flere til at købe. 

Held og lykke med det hele. 

/S

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)