Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

krav af kunde-information for online subscription.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver på at finde måder at gøre signup oplevelsen bedre for vores kunder. Lige nu er der 2 stages:

1. indtast email og password,

2. indtast land, adresse, by, post nummer, fulde navn, kredit kort nummer, expiry date, sikkerhedskode og accepter betingelser.

Som forventet er der en del frafald ved nummer 2. Det er grumt sagt, alt for meget information opkrævet for en online subscription til en service som ikke har noget at skulle bruge deres adresse, eller navn til. Men sidste gang jeg læste op på det, mener jeg at det var nødvendigt at opkræve ALT den her information for kunder i EU.

Jeg har egentligt ikke lyst til at holde mine kunders navn og adresse i min database, jeg har ikke noget at bruge det til andet end at putte på en verification email. Er det standigt et lovkrav at opkræve disse unødvendige detaljer for en subscription til en online service?

Vil jeg i det mindste kunne gøre sign up oplevelsen bedre for ikke EU kunder, ved ikke at opkræve det andet information hvis de vælger et land uden for EU?

Nogen der ved noget om love der relaterer hertil? Hvis du gør ville det hjælpe rigtig meget med at link til lovgivningen relevant hertil.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Fra  qa-tech ApS Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du det fra at der skal indhentes alle disse oplysninger som nævnt i punkt 2?

Vi samler ledelsessystemer og gør dem simplere-We merge management systems - and lean them

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)