Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Journaliststuderende søger tekstarbejde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg hedder Kristian. Jeg er 22 år, studerende på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og så brænder jeg mere end nogen anden for at skrive og udtrykke mig. Det er nemlig hér, jeg leger grammatiknørd og øver mig på de fængende beskrivelser, der stadig gemmer sig i det danske sprog.

Min kærlighed for at skrive er samtidig noget, jeg rigtig gerne vil gøre til et decideret studiejob. Jeg leder derfor med lys og lygte efter store som små virksomheder, der kunne bruge en hånd i forhold til noget tekstarbejde. Jeg har erfaring med at formulere alt fra pressemeddelelser til produkttester og korrekturlæsning. Der findes altså ikke den opgave, jeg ikke kan gabe over.

Jeg er allermest interesseret i at indlede et længerevarende samarbejde, men hvis du sidder inde med en lille opgave, er jeg naturligvis også klar på at løse den. Har du et kommunikationsbureau el.lign., og måske kunne bruge lidt hjælp fra en freelancer, er du også meget velkommen til at kontakte mig.

Skriv til mig på djmxkristian@gmail.com eller her på Amino for et uforpligtende tilbud. Jeg garanterer kvalitet til en fordelagtig pris.

Med venlig hilsen

Kristian 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Link til tidligere arbejde?

Tilmeldt 5. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Prøvede lige at kontakte dig via privatbesked-funktionen, men det fungerede åbenbart ikke. Hvis du sender mig din mail, skal jeg nok vedhæfte et par eksempler på tidligere udført arbejde. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)