Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen gange rammer man bunden

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

1. FLYT IKKE til et fremmed land uden på forhånd at have været "on location" og tjekke alle regler etc ud.

2. Hav en PLAN og "stick to it"

3. Damage control - flyt ikke til det dyreste sted i verden uden masser af penge!

Du må godt tro på, at virkeligheden er sådan. Det er den blot ikke. Du kan ikke lære reglerne fra et fremmed land uden at være i landet. Der er kæmpe virksomheder, som aldrig kommer ind på fremmede markeder, og jeg tror ærlig talt, at de selv mener, at de kender alle regler.

Jeg har en plan, og den gælder stadigvæk, men derfor skriver jeg stadigvæk om hvad, der sker pt. Når der så sker noget andet, så skriver jeg om det. Smile

Men jeg synes ikke, at du lyder som en gammel nar, for jeg er ikke uenig med dig. Der kommer masser til USA efter mig, som kommer til at lave de samme fejl som mig, fordi de tror på det samme, som du skriver. Det troede jeg også på. Big Smile

For selvfølgelig har jeg lært noget af det, og derfor er der heller ikke så meget at gøre ved det end at fortsætte arbejdet. Jeg har oplevet mega succesfulde folk, som har lavet flere åndssvage ting, end jeg har gjort, så du har helt ret i, at jeg blot skal arbejde hårdt. Jeg er helt enig.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Airplay:

1. Få styr på dine drømme/planer fremadrettet og tænk i sejre fremfor overlevelse.
    Ergo er din nuværende forretningsidé stærk nok til at du kan vinde det hele og meget mere tilbage?
    Hvis nej, skal du asap finde på noget andet. Tænk her på at løse "pains" fremfor blot "behov", og naturligvis helst noget der kan skaleres/internationaliseres.

2. Lyt aldrig til råd/kommentarer om iværksætteri fra folk der ikke ikke selv har haft "røven på kogepladen".
   Ligesom du naturligvis heller ikke tager mod råd om dine børn fra folk der ikke selve er forældre.

Jeg er helt enig. Det er også noget,  som jeg har lært af mig selv, at jeg ikke længere dømmer andre, for jeg ved ikke noget om, hvor de er på vej hen. Jeg har en del venner inden for finance, og hvis du har en holdning overfor dem, så vil de altid indgå et væddemål. Den verden giver ikke noget for holdninger, hvis man ikke tør smide penge efter det. Det er et godt udgangspunkt, for alle kan have en holdning.

Jeg sætter dog pris på alle de holdninger, som jeg får. De kan opdeles på følgende måde:

1. Personer der har oplevet noget lignende (de skriver altid til mig privat).

2. Personer der skriver, at det nok skal gå.

3. Personer der siger, at det nok skal gå, hvis jeg arbejder hårdt. Disse personer sender endda arbejde min vej.

4. Personer der har behov for at fortælle mig, at jeg er idiot.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)