Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen gange rammer man bunden

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg har siden 1. februar 2016 boet i Los Angeles, hvor jeg har prøvet at få succes. Indtil videre er det ikke sket, og derfor har jeg skrevet et indlæg om det, som jeg håber, er mit rock bottom. I kan læse indlægget her.

Det har været meget svært at skrive det indlæg, fordi det er den ene fiasko efter den anden. Det er vigtigt for mig at dele indlægget, fordi jeg håber, at det kan hjælpe andre. Enten ved at man ikke er ligeså dum som mig, eller ved at man indser hurtigere, at det er vigtigt, at man hele tiden tjener penge.

Jeg kommer ikke med nogle undskyldninger i indlægget, da jeg 100 pct. mener, at det er min egen skyld. Jeg bor stadigvæk i USA, og jeg har stadigvæk mulighed for at opnå den amerikanske drøm. Men jeg har meget travlt, hvis jeg ikke skal ende i alvorlige problemer.

Ideen er, at jeg nu vil dele min successer og fiaskoer på bloggen, så andre måske kan finde noget inspiration.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke rigtig om jeg er dårlig til at læse - men hvor pokker ser jeg hvad det er for en webshop du lancerer - er der et link et sted jeg har overset?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke han prøver at markedsføre sin webshop på amino - men jeg kan da se navnet www.lavenwebshop.dk

Jeg tror han vil have os til at læse sit blog indlæg om kvalerne, som du kan læse ved at klikke på "her" der er markeret med blå farve i første afsnit.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt for at du vil dele din historie, og jeg håber at successen er indenfor rækkevidde.

Tilmeldt 5. Feb 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hans

Hvordan søger du nye kunder idag ?

Har du adgang til excel filer som du benytter for at ringe eller sende smser til kunder i USA ?


Skriv gerne tilbage, kan måske hjælpe dig

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

lavenwebshop har jeg forstået at han har hele tiden - men at han gennem lang tid har arbejdet med at få en webshop op at stå mod det amerikanske marked - så det er ikke den han siger der nu er online.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg beklager, at jeg ikke skrev mere om det. Jeg bor i Los Angeles på et e2 visum. Dvs. hvor man må opstarte virksomhed. Jeg skal nok skrive mere om lancering af selve webshoppen, men den sælger i første omgang kun til det amerikanske marked og i allerførste omgang med fokus på små områder i Californian, da jeg kan henvende markedsføringen til det.

Lavenwebshop er en dansk side, hvor jeg hjælper nye i gang med deres egen webshop. Bl.a. i Shopify hvis man har lyst til det.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hans,

Modigt at dele din historie, og en god reminder om, at iværksætteri er hårdt.

Jeg kender alt til omkostningsniveauet i Californien. Jeg har boet i over 7 år i Silicon Valley, og prisniveauet er gået helt amok. Der skal penge ind hver måned, mange penge. 

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ulykkelig læsning, men fedt du er så ærlig, det vil kun hjælpe dig selv fremad. Dog læser jeg også at det var din kæreste som også havde et job at udføre for at i kunne få succes, men at det aldrig blev udført?
Det er da også en væsentlig årsag til at tingene ser ud som de gør nu, som jeg læser det, og at hun kaster håndklædet i ringen i stedet for at kæmpe synes jeg er ærlig talt er egoistisk, hun ville succes men da det.blev hårdt gav hun op?

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Vi har også haft vores erfaring med hvor svært det er at bryde igennem på det amerikanske marked.

Vi drev en række webshops og havde nogle rigtigt fine dropshipping aftaler,. Vi oplevede selv, hvor svært det at bryde igennem derovre.

Desværre ramte 2008 krakket vores amerikanske online-eventyr.


Jeg håber du bryder igennem der ovre. 

God arbedjslyst!!

René

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)