Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til online marketing

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du er stærk på online marketing samt automation i forhold til nyhedsbreve, så hører jeg rigtig gerne fra dig.

Mange hilsener
John

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Mht. automatisering af nyhedsbreve, så har Mailchimp en fremragende feature til netop det. Jeg bruger den selv - og betaler blot 70 kroner månedligt for det. Her kan du sende én mail automatisk, eller du kan også sende en stribe af velkomstmails, hvilket jeg selv gør; og det kan anbefales!

Og de er så nemt, at alle kan sætte det op. 

Held og lykke. Smile1

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan også tilslutte mig Mailchimp, bruger selv gratis versionen, som dækker mit behov

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 5. Feb 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også selv mailchimp. Nemt og billigt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Arbejder med begge dele hver eneste dag. Du er velkommen til at tage fat i mig, så kan jeg bedre rådgive dig i forhold til dit behov.

MailChimp er ikke en løsning hvis du vil lave avancerede marketing automation flows. Er det mere simple flows kan det godt bruges. 

Jeg arbejder med marketing automation, leadgenrering, konvertering, costumer journey, Sociale medier med mere. Se mere her: http://denniskronborg.dk/ og her: https://konxion.dk/.

Dennis

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John 

Nu spørger du lidt bredt, men Mailchimp dækker det gængse og basale behov for nyhedsbreve. Det er gratis at benytte - så du kan bare give den gas :) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hej John 

Nu spørger du lidt bredt, men Mailchimp dækker det gængse og basale behov for nyhedsbreve. Det er gratis at benytte - så du kan bare give den gas :) 

Hej Simon

Jeg beklager at meddelelse dig, at du tager fejl. Den funktion, han efterspørger, kræver, at du har den betalte version af Mailchimp, som jeg skrev ovenstående. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)