Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj til tryk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 16
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa amino.

Jeg vil gerne begynde at trykke på tøj. Men jeg leder efter T-shirt og body suits i en god kvaliteten måske økologisk så man kan vælge mellem normalt og øko


Jeg har kigget mange steder uden held. Er der nogen der kan hjælpe med en leverandør

Mvh
Morten

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mortenbang:
Jeg har kigget mange steder uden held. Er der nogen der kan hjælpe med en leverandør
Fint nok at du siger at du har kigget mange steder uden held.

Men fortæl gerne hvor du har kigget og forklar  hvorfor du mener at ingen har opfyldt dine ønsker.

Det jeg mener er at du skal påvise andre din egen indsats, som du påstår, før andre bruger egen energi  forgæves-

/ Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du haft fat i forskellige en gros firmaer?
Jeg synes, der er et stort marked med gode produkter, hvad er det præcis, du ikke kan bruge, ved de ting du finder?

Tilmeldt 15. Dec 16
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej.

Jeg har søgt nettet tomt syntes jeg. Jeg er med på det sikkert findes og grunden til jeg skriver her er hvis nogen allerede kender et sted.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal formentenlig have fat i en af grosisterne. Det kunne f.eks. være R & T Christiansen. Men vær opmærksom på at grosister sjældent sælger til hvem som helst, men f.eks. til forhandlere, tekstil-trykkere og tilsvarende.

/Jesper

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Vi har selv haft stor succes med at bruge Fruit.se til bomulds t-shirt. Jeg er ret sikker på de også har økologiske t-shirts, prøv at tag et kig der, ved ikke lige om det er prismæssigt det du søger, men det er i hvert fald en fin leverandør. 

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)