Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg fra webshop ????

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Kasper:
Jeg er forarget over hvorfor jeg skal have 1 stjerne fra dig for min ovenstående kommentarer.

Du kan hjælpe hende med råd og vejledning her i tråden, og holde dit salgsgas til dine egne oprettede tråde.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fair.

Værsgo' Marlene:

Der er ikke særlig meget spændende at se på. Ingenting fanger rigtig. Fuldkommen vanvittigt at nogen tager 20k+ for en webshop med grå CTA'er. Det bør de vide! Dog er det en undtagelse for shops som din, at de ikke nødvendigvis skal være grønne eller orange. Men det skal spille sammen med resten af siden og give et generelt god blik over siden.

Derudover er der manglende oversættelser - din navigation indeholder hhv. ''HOME'' og ''CATEGORY''. Hvor kan jeg læse om dig og din historie? Der skal vel være en grund til at jeg skal købe lige præcis dit tøj fremfor H&Ms tøj. Måske bør du også fortælle din kunder hvor al tøjet er produceret. Det kan være en stor fordel for dig - især hvis det er inden for EU

USP'er - siger det dig noget? Unique selling points. Inden for et kort tidsinterval på omtrent 10-20 sekunder bør jeg vide (uden at gå bevidst efter det) hvad din levering koster, hvor lang tid jeg har til at returnere (tænk hvis tøjet ikke passer) og hvad en evt. returnering koster. Og hvad med tidligere kunder og deres erfaring?

Der er meget mere Marlene. Men jeg må simpelthen nød til at løbe. Du har hvertfald nogle tanker her ovenstående, som du kan arbejde på. Jeg håber bestemt det firma, som har lavet din shop udarbejder nogle seriøse ændringer.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marlene.

Må give de andre ret desværre.
Shoppen er ikke det værd men det tror jeg du har fået at vide flere steder fra Smile

Facebook kan du ikke leve af og du er blevet efterladt uden den basale viden på SEO
http://prntscr.com/e4d7rx 
SEO kan du selv lave meget af men kræver basal viden i forhold til prestashop.

Temaet er lavet ud fra prestashop standard tema hvor man for få penge kan købe noget meget mere professionel.

Din indkøbskurv er også prestashop standard som generelt er noget skidt som kunderne hurtig forsvinder fra.
Hvis du siger +20 er det under de første 1000 kr at købe det bedste modul til dette.

Prestashop er opensource og betyder gratis.
Dette kan de kun gøre fordi de sælger hvad andre udvikler og tjener 20% hver gang.
Derfor er det en balancegang for dem hvor meget og hvor lidt de giver gratis... giv for meget og de tjener intet, giv for lidt og ingen gider bruge systemet.

Jeg er ikke SEO ekspert men vil gerne give dig lidt hjælp til at lave din egne SEO.
Nu er du nærmest usynlig

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærgerligt at du har betalt så meget for din shop. Er det med i aftalen at Ballum IT skal have et link i bunden af din shop? Jeg ville bede dem om at fjerne det.

Men du må prøve at arbejde med det du har. PrestaShop er en fin platform som jeg selv benytter, og som sådan bør den ikke være en hindring for at du når dine mål.

Du har nærmest ingen produkt- og kategoribeksrivelser. Det er et must hvis du vil findes på Google. Dine produktbilleder er heller ikke super gode. De virker lidt flade i farverne, og den grå baggrund gør heller ikke noget godt.

Held og lykke med shoppen.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marlene

Det er en alvorlig sag at bede andre om hjælpe til marketing mm. . Især hvis man har betalt 20.000 for webshoppen.

De udtalelser du får her er ærlige og ja nogle gange kommer der lidt salg henover. Det er helt okay,

Marketing og salg i webshops

Marketing er ikke kun at tiltrække besøgende til din webshop, men også din webshop -Kvaliteten af webdesign, udtryk, historie og hvordan webshoppen adskiller sig fra andre webshops. Dvs. Dine potentielle konkurrenter.

Når du beder om hjælp til at skabe salg, vil vi allesammen begynde med at vurdere din webshop ud fra disse kriterier.

(der kommer lidt salg indover - for vi bruger trodssalt mange timer på at skrive indlæg og hjælpe)

 

Læs om marketing og webshops

jeg har nogle gode links som handler om Digital marketing og andre fede ting...

https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition

https://www.quicksprout.com/the-beginners-guide-to-online-marketing/

http://nikolajmogensen.dk/online-marketing/

http://www.hongkiat.com/blog/setting-up-your-first-online-shop/

 

Hvis du læser de her indlæg om webshops og marketing - kan du få lidt mere indblik i hvad din webshop mangler...

God arbejdslyst!!

 

René

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)