Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som kender dette firma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag blev jeg ringet op af et firma som skulle åbne en afdeling i Jylland. I den forbindelse ville de give mig et meget godt tilbud på en ny hjemmeside.
Tilbuddet er så godt at jeg er lidt i tvivl om det er for godt til at være sandt.
Så jeg håber at nogen kender firmaet og vil give mig deres vurdering. Enten her i tråden eller i en PM.
Firmaet jeg spørger til er http://comytec.dk
Hjemmesiden jeg har i forvejen er http://jacobs-mad.dk
På forhånd tak.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob :
Tilbuddet er så godt at jeg er lidt i tvivl om det er for godt til at være sandt.

Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det  sikkert også.

Hvad var tilbuddet? Det lyder godt nok underligt, at de giver tilbud på baggrund af at de skal åbne afdeling i Jylland, men så har man hørt det med Big Smile

Hvis det er noget med en gratis, eller meget billig hjemmeside, og du "kun" skal betale pr. måned for hosting og vedligeholdelse, så vær opmærksom på, at i nogle tilfælde kan du blive bundet til en aftale i flere år.

Jeg vil anbefale, at man holder sig langt væk fra den slags aftaler, da de (deres sælgere oftest er langt mere samarbejdsvillige) end de er når der skal rettes og designes.

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. F. Nielsen :

Jacob :
Tilbuddet er så godt at jeg er lidt i tvivl om det er for godt til at være sandt.

Hvis det er noget med en gratis, eller meget billig hjemmeside, og du "kun" skal betale pr. måned for hosting og vedligeholdelse, så vær opmærksom på, at i nogle tilfælde kan du blive bundet til en aftale i flere år.



Jeg kender rigtigt mange der er hoppet på de der åndsvage aftaler, hvor de er bundet på hænder og fødder med noget bras.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jacob

Nogle gange kan man godt finde "et godt tilbud", som viser sig at være godt, men især her kræver det, at du ved hvad du betaler for.

Firmaet kender jeg ikke, men jeg kender til mange lign. virksomheder, som forsøger at øge deres kundekartotek ved hjælp af nedsatte priser. Nogle er seriøse og gør det godt, mens andre....

Du kan evt. læse dette indlæg før du beslutter dig. Så har du ihvertfald mulighed for at få en aftale på plads, som de ikke kan løbe fra :-)

Dbh

Rasmus Schultze

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

tak for link til et super godt indlæg, som webbureau kan jeg se at vi kontrakt mæssigt mangler en del ting som bedre vil sikre kunden og os på næste projekt.

mvh. Petr

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)