Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/ hjælp til drift af freelancerportal.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 14. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en partner / hjælp til drift af vores freelancerportal, taskify.dk

Vores koncept er enkelt - du søger efter hvad du mangler, også matcher vi dig med virksomheder eller privat personer, som tilbyder at udføre din opgave til konkurrence dygtige priser!

De bedste tilbud på mikrojob samlet et sted!

På mange måder minder konceptet om fiverr.com.

Taskify.dk er forholdsvis ny, og benyttes fortrinsvis af studerende eller nystartede indenfor et bredt felt af ydelser.

Det vil være en absolut fordel at du er skrap til digital markedsføring, eller er villig til at lære det. Vi står for det tekniske og vil støtte dig i den daglige drift.

Du er velkommen til at skrive en PM eller sende en mail på kontakt@taskify.dk for yderligere oplysninger og spørgsmål.

Venlige hilsner

Sebastian

Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Esmann Analysis Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Taskify.

Skriv gerne en beskrivelse af de medarbejdere der allerede er i virksomheden, hvad i tjener penge på og generelt om konceptet.
Min mail er niclasep@live.dk

Mvh, Niclas Esmann Pedersen.

Fra Græsted
Tilmeldt 14. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niclas

Du er velkommen til at kontakte mig for en snak, hvis du er interesseret. 

Vi har fået en række henvendelser, som vi er ved at vurdere, og håber at vi i løbet af denne uge vil beslutte os for hvem vi vælger. 

Da Taskify er nyt projekt, er vi åbne overfor forskellige samarbejdsmodeller med en eller flere potentielle partnere. 

Hilsen

Sebastian

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian, dit site ser fedt ud. Det kommer alt sammen an på bundlinien. 

Fra Græsted
Tilmeldt 14. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ros af taskify.dk :-)

Hilsen

Sebastian

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool koncept - har selv tit tænkt på at lave den slags.
Jeg synes bare det er trist der er så mange der laver tingene alt for billigt :-)
Prøvede lige at oprette mig, da det måske kunne være interessant for mig som virksomhed.

Jeg blev lidt forvirret over teksten på "opret dig" boksen og har lige lidt "sure opstød" (nok nærmere end hjælp end kritik)

"Welcome to MicrojobEngine!
If you have amazing skills, we have amazing mJobs. MicrojobEngine has opportunities for all types of fun. Let's turn your little hobby into Big Bucks."

Nu er jeg webudvikler bl.a. og kan ud fra det se det er et tema i har installeret - og bare brugt standardfarverne og designet.
Hvis jeg var jer, ville jeg justere lidt så jeres side bliver lidt mere personlig og ikke bare er med demo-content fra et købt tema :-)

Det vil få det til at se MEGET mere professionelt ud! :-)

Sig endelig til hvis i har brug for hjælp.
kontakt@quardonmedia.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik også en 404 på en del af jeres sider :-)

Måske det selvfølgelig er fordi i stadig er i programmeringsfasen.

Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tog ligesom andre respondenter her i tråden,lige et kig på jeres/dit site og ligesom en af de øvrige, kan jeg se at en del af standardteksterne i jeres tema, fortsat figurerer når man kigger rundt på sitet.

Efter min mening er det en god ide at sætte sitet i 'udviklings/opdaterings mode' indtil man er køreklar til faktuel launch af sitet - det er en tak mere professionelt end blot at lade et halvfærdigt site præsentere sig med sine mangler.

Det må du/I naturligvis helt selvom, men jeg ville aldrig selv lade et kundesite ligge halvfærdigt, undtagen for de få minutter hvor man debugger.

Sitet som sådan er dog ok, temaet ser ud til at matche jeres idegrundlag og det er ret vigtigt.

Fra Græsted
Tilmeldt 14. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forslag til rettelser og påpegning af fejl og mangler.

Fejlene skulle nu være rettet :-)

Venlige hilsner

Taskify.dk 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)