Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mennesker og by mødes (Jurhood)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har igennem de sidste 3 år arbejdet på en større og ret ambitiøs business case, og projektet er pt. klar til soft launch imod private brugere og virksomheder.

På grund af forskellige familieomstændigheder kan jeg ikke køre projektet videre, og bruge den fornødne tid på den videre forretningsudvikling mv. Derfor ser jeg mig desværre nødsaget til, at videregive stafetten til en anden sulten iværksætter. Jeg vil dog bistå med alt den fornødne konsulentbistand ved en eventuel overdragelse af alt materiale, introduktion til udvikler-teams samt andre samarbejdspartnere.

Jeg har bestemt ikke valgt den lige og nemme vej frem til målet - vision er dog klokkeklar, og jeg oplever en stærk interesse for projektet når jeg taler med virksomheder og daglige brugere.

Ganske kort om Jurhood:

En relation kan antage mange forskellige karakterer, og de kan være spontane eller langvarige. Vi har alle i det daglige behov for, at skabe nye relationer - og relationer skabes på tværs af mennesker - og på tværs af mennesker og virksomheder.

Jurhood er en kommunikationsplatform, hvorfra mennesker og virksomheder skaber relationer på tværs af hinanden.

Jurhood er et værktøj, hvor brugeren selv sætter rammerne. Jeg leverer blot værktøjet, som gør alle i stand til, at skabe nye relationer. Om det er Networking, Business, Dating, Fritid eller Venner, det er op til brugeren selv.

Byens virksomheder/forretninger/butikker danner blandt andet scenen, hvorfra relationerne skabes. Hvordan?

Alle kommercielle virksomheder har behov for, at skabe relationer til deres kunder eller nye potentielle kunder. Alle er også enige om, at det er vigtigt at være til stede på de sociale platforme. I mine mange analyser, undersøgelser og samtaler med virksomheder fandt jeg ud af, at nutidens store sociale platforme kan være overordentlige svære at bevæge sig rundt på. Det kræver ret ofte en dedikeret PR strategi at bryde igennem, og derfor får mange små og mellemstore virksomheder ikke det store ud af deres tilstedeværelse på sociale platforme.

Jurhood har skåret helt ind til benet, og leverer en simpel, agil og enorm direkte kommunikationsplatform for virksomheder. Herfra kan de kommunikere deres produkter, tilbud, events, arrangementer, og de kan kommunikere i billeder, beskeder og kampagner med deres followers, kunder eller potentielle nye kunder. Her er ikke behov for en P.HD eller en forkromet digital strategi. De kommunikerer real time, direkte og når der er behov for det.

Jurhood består derfor af en front-end (tilgængelig til iOS og Android) hvorfra jeg som privat person skaber mine relationer. Jeg kan finde frem til mennesker, virksomheder, events, produkter, tilbud - jeg kan poste og kommunikere via billeder - eller jeg kan skabe debat via beskeder til det offentlige rum. Jurhood er en sammentrækning af your:hood, og med en smart phone i hånden, har man altid indsigt i det område man befinder sig i lige pt.

Jurhood består også af et back-end, hvorfra virksomheder administrerer deres profil, og deres content. Virksomheder tilgår deres profil igennem jurhood.dk, hvor de logger ind.

Alt content som skabes på Jurhood er offentligt tilgængelig, så man behøver ikke nødvendigvis at følge én speciel person eller virksomhed for at få adgang til data - man kan ganske enkelt selv søge efter det, med avancerede søgefunktioner. Jeg tror nemlig på, at jeg er den bedste søgealgoritme når det kommer til stykket. Kun jeg ved, hvad mine behov er lige i dette øjeblik.

Samlet set er der forbrugt mellem 16.000 og 18.000 timer på projektet.

Selv sidder jeg på 85% af selskabet, og de resterende 15% ejes af et par sleeping partnere, som ikke har været involveret på nogen anden måde, end tilførsel af lidt ekstra kapital.

Se mere på www.jurhood.dk

Jurhood kan hentes fra App Store eller fra Google Play, og man logger ind via ens Facebook credentials.

Søren Damsgaard

Mobil: 53 54 77 00

8015.Marketing Flyers.zip

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)