Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på webbureau forside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Søger feedback på min forside.

Jeg har arbejdet lidt på forsiden og kunne rigtig godt tænke mig lidt feedback på hvad i synes kunne være bedre. 
PS: Det er kun forsiden :)

Webbureau i Sønderborg

Med venlig hilsen 
Mathias

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Virkeligt godt arbejde.

Men livslang support ??? Hvor lang er den ??? Gælder den hvis kunden bliver 100 år og hvis de selv har rodet med siden alle årene ??? Stick out tongue

Jeg lagde også mærke til at i skriver at der responsivt design. I skriver det kun på den ene mulighed, men det gælder forhåbentlig alle sider idag.

En lille smart detalje kunne være: Vi gør siden SEO-parat. Brug evt. vores partnere.... eller noget der hen af. Mange er bange for selv at gøre noget.

// Lars

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak :)

Ja, der skal lige rettes lidt. Ja, der er selvfølgelig responsivt design på alle design :)


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Fin hjemmeside og design.
Det eneste, som jeg personligt ikke kan lide er, at jeres menu på mobilen er "enorm". Den tager for meget af visningen synes jeg.
Udover dette, dejlig rød tråd I kører.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, 

Hermed lidt feedback - Backlink spam ikke altid lige smart

Website forside design:

Header:
Blå header baggrund, er lige lidt for skarp i mine øjne "næsten" neon. 

Svært at overskue teksten til de 2 "produkter" du opstiller i header, skær i teksten, eller udbred overfladen dén vises på.

Dine "mere om hjemmeside" knapper/områder har brug for at være mere klare i spyttet omkring det at dé er en knap og klikbare

Produkter:

Under produktet "webshops" skriver du "hjemmeside standard" og "hjemmeside professionel" her tænker jeg det bør være "webshop standard" og "webshop professionel" 


I den venstre side af forsiden skriver du priser som f.eks. xx.xxx,- i højre side skriver du xxxxx,- Jeg foreslår at du vælger en standard måde at gøre det på. 


Overall:

Sitet er ikke responsivt

Knapper bør stå mere ud, og virke klikbare standard CTA stuff.


Good luck 

Mvh 
Peter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)