Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan skaffer man en leverandør?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg hedder Laurits, jeg er 14 år gammel. 

Jeg går meget op i tøj og kunne godt tænke mig at producere mit eget, jeg har bare et par spørgsmål, jeg rigtig godt kunne tænke mig at få besvaret. 

For det første!

Er det helt umuligt at skaffe nogen, der kunne tænke sig at producerer tøj for mig, når jeg ikke er ældre?

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan man evt. kan skaffe en leverandør?

Når man skal sende et billede af det man gerne vil have produceret, hvilken str. skal billedet så være?

Hvad vil prisen pr. trøje ca. ligge på?

Og generelt bare hvad jeg skal gøre for at komme i gang (gode tips)

Jeg har både fundet på navn til mærket, og lavet nogle skitser i photoshop af det print, jeg gerne vil have på trøjen. Hvad skal jeg mere gøre, udover at beslutte hvor mange trøjer jeg gerne vil købe og beslutte hvor mange penge, jeg vil ligge i det? har en ven som er god til at sætte hjemmesider oppe så det er ikke noget problem.

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at du er så ambitiøs i så tidlig en alder :)

Prøv at hoppe på alibaba.com og se om der er nogen der kan producere det du ønsker. De går ikke rigtigt op i alder. Bare de får deres penge :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Jørgensen:
Prøv at hoppe på alibaba.com og se om der er nogen der kan producere det du ønsker. De går ikke rigtigt op i alder

Det gider jo ikke nogen mening at henvise til Asien, når den unge mand slet ikke er gammel nok til at importere eller drive virksomhed.   

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)