Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Top Tasker Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du har tid til at give mig lidt feedback på nystartet webshop? - Tusind tak!

www.toptasker.dk

Hjemmesiden fik jeg kun lige færdiggjort igår. Så har derfor ingen kunder haft endnu.

Skal jeg vente og se hvad facebook kan gøre for mig - jeg har valgt en aftale hvor de

siger min reklame giver 2-4 klik om dagen. Eller skal der invisteres i noget reklame?

Måske er der nogen i samme branche med noget erfaring?

Vh

Mette

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, 

Først og fremmest kan jeg se, at du har brugt "nemmehjemmesider.dk", hvilket måske danner grundlag for de mangler, som der er på din side. Jeg vil anbefale dig, at du tog et kig på Shopify eller Wordpress/WooCommerce og i stedet for selv at rode med det, så kan du få hjælp fra et ekstern bureau også skal du fokusere på det, du er god til.

Først til dit spørgsmål:

2-4 klik på dagen tror jeg ikke, du skal forvente nogle kunder på, hvis du ikke først har en ordenligt webshop. Det er træls at genere trafik derind, hvis de bare smutter igen, fordi hjemmesiden virker utroværdig. 

Forside:
- Her tror man, at du kun forhandler ét produkt. 
- Billedet/logoerne/ikonerne du har indsat af betalingslløsningerne samt Post Danmark virker meget malplaceret + det er med hvid baggrund. Sørg for at brug .png uden baggrund. 

Løsning: Hvis du virkelig ønsker at fremhæve ét specifikt produkt på forsiden, så vælg nogle større billeder, en sælgende tekst og noget tydelig "call to action". Jeg ser ingen "læg i kurv"-knap? 

Jeg er sikker på, at rigtig mange der besøger din forside, falder fra igen relativt hurtigt. 

Produkt:
Jeg kan ikke læse, hvilket materiale det er lavet i. Jeg mangler simpelthen noget information om produktet samt en tekst, som giver mig lyst til at købe tasken."Taske sort brun 280black" er ikke nok at skrive til et produkt. Hvornår har du sidst købt noget, hvor du ikke kunne læse et enkelt ord om produktet?

Generelt mangler der bare SÅ meget på hjemmesiden, f.eks. profesionelle produktbilleder, tekster, en "om os"-side, troværdighed, kontaktformular og et mere professionelt design.

Mette, du må meget gerne give mig et kald eller sende mig en mail, så skal jeg nok hjælpe dig.

Ellers ønsker jeg dig held og lykke og tillykke med lanceringen. 

Tilmeldt 3. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Top Tasker Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for input Erik. 

Jeg kan godt se at det virker utroværdigt med mange af de ting du nævner. 

Jeg har forsøgt mig lidt med shopify osv. men kan simpelthen ikke finde ud af det. Derfor valgte jeg

denne udbyder. Der er mange ting de ikke kan gøre for mig. Især vedr. betalingsvalg og fragtvalg. Der er ingen

muligheder for integrering og ingen andre layout/design muligheder kun ET billede. Jeg kan ikke få slides osv.

- og det gør at det virker meget amatøragtigt.

Når man klikker KØB ligger den varen i kurven... men jeg kan ikke få det så kurven f.eks. 

hele tiden er vist i højre hjørne. De kan heller ikke give mig en sorter knap som jeg gerne ville have.

Jeg har dog ikke 20.000 kr at bruge på at få en side lavet af professionel eller få det overført til f.eks. shopify.

Du har nok ret i at jeg ikke får kunder af de klik jeg får. Jeg kan jo se at jeg har fået en del klik fra Facebook

uden salg.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Jeg ville skrive næsten det samme som Erik har skrevet.

Din forside har flg:
Når man kigger på billedet kan man se dine meget lille reklameblok. Væk med den og få nogle produkter på forsiden. Facebook er heller ikke nogen god investering, når der ikke er et eneste like. Kom den på senere, da det ødelægger din troværdighed.

Dine varer står som http://www.toptasker.dk/index.asp?loadContent=202201

Det er meget dårligt for SEO hvis du ikke får varens navn med i url.

Hvis jeg var dig, ville jeg omgående skifte til et sted hvor du kan få en shop i Prestashop eller i WordPress. Begge systemer er overskuelige at lære og kende. Samtidig er det bedre i længden. Begge shopsystemer er som udgangspunkt gratis.

Det lyder meget hårdt, men det er så ærgeligt at skulle starte forfra når kunderne kommer.
Jeg ved at der sikkert ligger meget arbejde bag, men der skal meget mere tekst på.

Så hvis du vælger at blive liggende her, så har du meget arbejde foran dig.

Jeg håber ikke at det har taget gnisten fra dig, men når du spørger om råd, bliver jeg jo nødt til at sige det jeg tænker.

Jeg synes du skal benytte dig af at ringe til Erik som lader til at have godt styr på tingene.

Held og lykke fremad rettet.

// Lars

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Som allerede påpeget, så halter dit nuværende site/webshop ift. det designmæssige. Troværdigheden vil kunne øges betragteligt, hvis du får dine produkter og brand over i nogle mere stilrene rammer - hvor der er tænkt over det generelle indtryk samt brugervenlighed. 

Jeg må ærligt indrømme at jeg tvivler på at du kommer særligt langt i det nuværende design. Dermed ikke sagt at du intet salg vil få overhovedet, men tror ikke du står særligt stærkt i konkurrencen imod de mange konkurrende webshops på området. 

I min optik bør du overveje en løsning, hvor du fra start får implementeret en design som fremstiller din shop i de omtale rammer. 

Vi udarbejder selv vores kunder webshops i WordPress / WooCommerce. Her har vi mulighed for at komme MEGET langt for et overskueligt budget. Du kan evt. læse mere om denne løsning her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop - Så kommer du i hvertfald i mål for det halve af de 20.000 kr. som du selv nævner :-) 

Fang mig på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis du ønsker yderligere dialog herom. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Først og fremmest har jeg ikke tid i min kalender til at hjælpe dig.

- De ovenstående kommentarer pensler rimelig godt ud hvad der i virkeligheden er galt. Så det behøver jeg ikke nævne igen (du kan jo selv se det).

Men til gengæld vil jeg gerne give dig nogle professionelle og kyndige råd til hvordan du selv tager skridtet videre. 

Faktisk så du ikke behøver at bruge en krone på shoppen. Til en opstart kan du sagtens gøre det basale. Det kræver ikke en særlig lang snak på telefon, men så skal jeg nok guide dig til hvordan du gør.

Summasummarum
1. Book en opringning på min hjemmeside
2. Jeg ringer dig op og guider dig videre.
3. Så kan du komme godt videre for 0 kr.

Jeg håber du kan bruge min hjælp til noget. God weekend herfra.

Vh. Kasper 
SEDIA.DK

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 3. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Top Tasker Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de godt råd, tilbud om hjælp og feedback. 

Jeg vil kigge på Shopify engang tilBig Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

TopTasker:

Tak for de godt råd, tilbud om hjælp og feedback. 

Jeg vil kigge på Shopify engang tilBig Smile

Super god idé. Sig til hvis du har nogle spørgsmål.

Jeg har været partner med Shopify i snart 3 år.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 16
Fra  strikkepinden.com Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, 

Enig i det de andre siger. Der mangler rigtig meget på din side. Jeg vil klart anbefale dig at få noget professionel hjælp til at bygge din shop op, det behøver ikke være så dyrt igen, og så drop det der nemmehjemmesider, det virker så utroværdigt når det står i bunden af siden - næsten lige som en 123hjemmeside. 

Min erfaring og der virker i min shop (sælger dog ikke tasker) er helt klart at en færdig shopløsning er pengene værd, om man så er til det ene eller det andet, er en smagssag :)

Drop den megen plads du bruger på facebook og opfordring til selfies, lav en tilmeldingsboks til nyhedsbrev og giv frem for alt dine kunder noget der afspejler at der er et menneske bag, det er vildt vigtigt når man handler på nettet at kunden føler en relation. 

Det er nævnt før, men dine produkttekster der ikke er der.. Det er ikke ret godt, specielt ikke, når det ikke ligefrem er et kendt varemærke du sælger. Hvad er dine tasker lavet af, størrelse på dem, hvorfor skulle jeg vælge at købe lige netop den taske. 

Der er rigtig meget at tage fat på, tro mig jeg har selv været der, hvor du er nu, og det er et langt sejt træk, men det er også sjovt :) 

Men få noget prof hjælp, jeg kan se at der allerede er flere der gerne vil hjælpe - og held og lykke med din shop :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)