Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside til personlig coach ønskes

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hasse Sørensens:


Jeg håber at du kan bruge min feedback til noget, og at jeg ikke har været for grov.

Hej igen Hasse.

Jeg synes bestemt ikke at du har været grov. Man er nødt til at kunne sige tingene som de er (eller som de afspejles i din virkelighed). Så det er bestemt ikke taget ilde op :)

Jeg vil tage meget af det med mig og noget af det vil jeg nok se bort fra. Specielt omkring det med designet har jeg det sådan, at hvis jeg selv kan lide det, så forbliver det sådan. Det betyder ikke at jeg ikke kan lege lidt rundt med nogle finesser og optimere på det.
Jeg forstår at du arbejder med det professionelt, hvorfor du formodentlig ser langt mere kritisk på den slags end den gennemsnitlige besøgende / potentielle coaching kilent.
Ikke at dette gør det mindre legitimt det du siger om det.

Med venlige hilsner
Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Specielt omkring det med designet har jeg det sådan, at hvis jeg selv kan lide det, så forbliver det sådan

Jeg vil meget indtrængende opfordre dig til, at lytte til de professionelle omkring dette. For det handler faktisk hverken om æstetik, eller smag, men om hvilke signaler din side udsender, om den ser professionel ud, eller hjemmelavet.

Brugerne på internettet, har vænnet sig til, at de websites de besøger, er moderne og up-to-date. Sådan er det bare. Og der er stor risiko for, at hvis de forvilder sig ind på en side som ligner noget fra 00'erne, så tror de simpelthen, at de er kommet ind på en gammel side, som ikke er blevet opdateret i 10 år.

Webdesign er ikke - og må aldrig blive - et spørgsmål om smag og behag. Ikke hvis man ønsker kunder, ihvertfald Wink

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. F. Nielsen :

Thomas:
Specielt omkring det med designet har jeg det sådan, at hvis jeg selv kan lide det, så forbliver det sådan

Jeg vil meget indtrængende opfordre dig til, at lytte til de professionelle omkring dette. For det handler faktisk hverken om æstetik, eller smag, men om hvilke signaler din side udsender, om den ser professionel ud, eller hjemmelavet.

Brugerne på internettet, har vænnet sig til, at de websites de besøger, er moderne og up-to-date. Sådan er det bare. Og der er stor risiko for, at hvis de forvilder sig ind på en side som ligner noget fra 00'erne, så tror de simpelthen, at de er kommet ind på en gammel side, som ikke er blevet opdateret i 10 år.

Webdesign er ikke - og må aldrig blive - et spørgsmål om smag og behag. Ikke hvis man ønsker kunder, ihvertfald Wink

Forståeligt nok og god pointe.
Måske er det så bare mig der er lidt langsom, men indtil nu har ingen kunnet vise mig konkrete eksempler på hvor mit design er forældet.
Hvis jeg eksempelvis tager udgangspunkt i http://www.michaelkold.dk/ - som er én af de større indenfor den branche jeg gerne vil starte op i. Så synes jeg rent personligt ikke at hans side er noget specielt. Den er enkel og grænsende til det lidt kedelige. Er det sådan en side skal være i dag?

Ud over det, så har de fleste af dem der har kommenteret i denne tråd skrevet at de har set på min side fra computere. Her tager siden sig ud på en måde hvor jeg måske godt kan anerkende, at den har et ældre design. Men da jeg formoder at rigtig mange vil besøge siden fra mobile enheder - og jeg selv synes at siden virker ret fint på disse, så har jeg lidt svært ved at se hvad den egentlige kritik handler om.

Det skal ikke forstås som om jeg går på bagbenene og bliver kontrær. Men jeg ville rigtig gerne høre hvad der menes med at den tager sig ud som en gammel side, der ikke længere er aktiv osv :)

Når det er sagt, så er jeg pisse stolt af at jeg selv kan sidde og klare alle de her ting. Jeg har godt nok arbejdet meget med html/ asp/ c# tidligere, men udviklingen går som bekendt ret hurtigt og jeg opfatter ikke mig selv som professionel indenfor dette område længere.
Vi kan jo kalde mig den programmerende coach...

Med venlige hilsner
Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Hvis jeg eksempelvis tager udgangspunkt i http://www.michaelkold.dk/ - som er én af de større indenfor den branche jeg gerne vil starte op i. Så synes jeg rent personligt ikke at hans side er noget specielt.

Nu ved jeg ikke hvad du mener med "noget specielt" . men den er altså et fint eksempel på hvordan det bør gøres.

Den er enkel og personlig, nutidig og troværdig. Faverne er lyse og positive, billederne tydelige, og teksterne er uden diverse blandede effekter.

Man kan bare se og fornemme, at der har været en professionel webdesigner ind over.

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rammerne og selve afgrænsningen af siden der – ifølge tidens tern – er det mest problematiske, i forhold til moderne websites. Og til dels den store plads som logoet optager.
Jeg har derfor – i det nederste billede – forsøgt at zoome ind på siden, så disse rammer og afgrænsninger forsvinder, og siden kommer til at fremstå mere nutidig.
Som sagt er det små detaljer der gør en stor forskel, præcis som når man kigger på design af tøj, biler, m.m.

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. F. Nielsen :

Thomas:
Hvis jeg eksempelvis tager udgangspunkt i http://www.michaelkold.dk/ - som er én af de større indenfor den branche jeg gerne vil starte op i. Så synes jeg rent personligt ikke at hans side er noget specielt.

Nu ved jeg ikke hvad du mener med "noget specielt" . men den er altså et fint eksempel på hvordan det bør gøres.

Den er enkel og personlig, nutidig og troværdig. Faverne er lyse og positive, billederne tydelige, og teksterne er uden diverse blandede effekter.

Man kan bare se og fornemme, at der har været en professionel webdesigner ind over.

Ok, jeg tror jeg er kommet en smule ind på sporet af hvad du mener.
Dog er jeg stadig i tvivl om hvorfor min side er uddateret, men det må så være noget med at farverne er for tunge og ikke passer sammen?

Mht. billeder er det (som tidligere skrevet i tråden) selvfølgelig meningen at jeg skal have taget nogle gode billeder ligesom jeg blev opmærksom på at både logoet og ikke mindst toppen af siden skal laves om (også skrevet andetsteds i tråden).

Jeg takker for de mange gode input :)

Med venlige hilsner
Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hasse Sørensens:

Det er rammerne og selve afgrænsningen af siden der – ifølge tidens tern – er det mest problematiske, i forhold til moderne websites. Og til dels den store plads som logoet optager.
Jeg har derfor – i det nederste billede – forsøgt at zoome ind på siden, så disse rammer og afgrænsninger forsvinder, og siden kommer til at fremstå mere nutidig.
Som sagt er det små detaljer der gør en stor forskel, præcis som når man kigger på design af tøj, biler, m.m.

Ok, det der kan jeg rent faktisk bruge til noget for det er rimeligt konkret :)

Nu tager du dog udgangspunkt i netop forsiden, der har et noget andet layout og en slider i forhold til alle andre sider.

Men jeg forstår hvor du vil hen.

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er hjerteligt velkommen til at ringe til mig, på 31 50 20 15, hvis du vil have lidt mere konkret, tips m.m.

– dét skal ikke koste dig noget!

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Med udgangspunkt i mange af de kommentarer jeg fik med på vejen har jeg arbejdet med siden.

Hvis nogle af jer venlige sjæle skulle have lyst til at tage endnu et kig vil jeg blive meget glad http://www.quest2move.dk/

Med venlig hilsen
Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser godt ud alt sammen, men det hedder altså "finpudse" for at gå ned i detaljer jeg kan finde ud af.

Mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)