Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside til personlig coach ønskes

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Hej Thomas,

Jeg vil nedenfor opstille mine kvalificerede svar til dine spørgsmål nedenfor. 

1) Forholdsvis kedelig og ikke særlig spændende at se på. 

- Førstehåndsindtryk: Gammeldags og ikke særlig energisk.

2) Jeg vil bestemt mene den er overskuelig. Men den er ikke spændende - overhovedet. Igen meget kedelig og gammeldags (det er især farverne og opsætningen som gør det).

3) Meget lig spørgsmål 1 og 2.

4) Der er en passende mængde information på hjemmesiden.

5) Jeg har besøgt den fra en Macbook Air 13,3'' fra 2016 via Safari.

Jeg håber du kan bruge min feedback. Min egen kalender er booket op fra top til tå. Så jeg kan ikke selv varetage opgaven - dog skal du være velkommen til et booke en opringning på min hjemmeside, så kommer jeg gerne med uddybende feedback telefonisk.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Hej Kasper.
Tak for dine svar!

1) Ja jeg er nok skyldig i at hænge lidt for meget fast i fortiden  og foretrækker enkelthed. Og du kan have ret i at den kunne piftes mere op med eksempelvis nogle billeder der roteres i toppen (som skrevet i mit tidligere svar).

2) Hvilke farver og hvilken opsætning ville du personligt foretrække?

Tak for dit tilbud om at tage opgaven, men den beholder jeg selv. Jeg synes det er hamrende fedt at arbejde med den og måske er den så ikke 100% strømlinet og oppe i tiden når den er færdig. Men så har den til gengæld kostet gratis og er lavet af MIG Stick out tongue

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Aske Johansen :

I forlængelse af ovenstående svar og i relation til brugervenlighed og mængden af information. Informationen er fin! Men du vil alt andet lige ikke få dine besøgende til at læse det hele, fordi det præsenteres i for lange tekststykker. Vil anbefale dig at arbejde med 'pagechunking' - dvs. bryde teksterne op ved fx at skrive små overskrifter, testimonials eller lign. Vores hjerner er simpelthen ikke indrettet til at læse længere tekststykker på en computerskærm. 

Held og lykke, 

Aske 

Tak for svar! Og jeg er sikker på at du har ret. Det er blandt andet derfor jeg har oprettet en masse undersider til de forskellige områder. Det du ser i top-menuen er kun de sider der umiddelbart præsenteres for den besøgende. Og de sider skal optimeres så de kun lige indeholder det allermest nødvendige info.

Siderne under bliver så længere og mere informationstunge og disse sider kan så læses af den interesserede, der ønsker at vide mere om emnerne. Og så bliver søgemaskinerne forhåbentligt glade for den ekstra information.

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hasse Sørensens:

Hej Thomas

Jeg synes at det som udgangspunkt er en fin hjemmeside. Jeg kan let finde den information jeg leder efter.

Designet er lidt 'retro', og det er ikke nødvendigvis en fordel, men jeg kan se at siden er lavet i WordPress, hvilket betyder at du ret enkelt kan skifte tema: Fx GeneratePress, Twenty Seventeen eller Llorix One Lite.

Teksten kan med fordel forkortes lidt, eller i det mindste brydes op i kortere afsnit.

Der er både "nyheder" og "blog". Er der en god grund til det?

Måske billederne kan lysnes en anelse? (Hvis du ikke har Photoshop kan du fx bruge https://pixlr.com/

Dit logo står og fylder meget i toppen af siden. Det kunne med fordel stå hen over et billede. Igen: Overvej et andet tema.

Dit logo ... Jeg vil nødig være grov, men det ligner noget der er hentet på en hjemmeside der hedder "Free Logo Download" eller noget i den retning ... Det kunne sagtens være et logo for et danseinstitut, en benzintank, en lille lokal sparrekasse, og en masse andre ting. Tilgiv mig min ligefremhed.

Du er velkommen til at ringe til mig på 31 50 20 15 hvis du vil have uddybet min feedback, eller har spørgsmål til skift af tema i WordPress.

Jeg brugte Chrome på en AirBook.

Halløjsa Hasse.

Nyheder OG blog. Hmm, ja der er sådan set en grund og det er at det skulle overskueliggøre tingene. Men bliver da i tvivl når du skriver det sådan :)
Dog er nyhedssiden tænkt til at promovere tilbud og diverse, mens bloggen er mere, tjaa, en blog hvor jeg kan skrive om forskellige ting der falder mig ind.

Logoet i toppen. Hvor har du ret og det er sgu en ret sjov sammenligning du kommer med omkring en danseskole Big Smile
Det har sådan set hele tiden været meningen at der skulle laves noget andet. Jeg kan i og for sig godt lide det, men du har ret når du skriver at det er hentet på en hjemmeside.

Når flere af jer skriver at jeg burde vælge et andet tema og giver eksempler på fx Twenty Seventeen, hvad er det så ved dette tema der er så specielt i forhold til mit eget? Som jeg ser det, så er det jo ret meget af det samme. Bortset fra at der er det store billede i toppen som jo så må være den nye standard for hjemmesider eller? Når jeg scoller ned af siden, så ser jeg mere eller mindre det samme som på min egen med noget content og en sidebar i højre side.

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:

Hej Thomas

1. Farvetema er lidt tamt og mangler lidt udstråling.

2. Brugervenlighed er OK

3. Navigation fungerer fint

4. Information er vel egentlig fint justeret, men der er jo altid plads til nogle flere succeshistorier.

5. Jeg kiggede på siden gennem min PC´s browser Chrome.

-

Forøvrigt spurgte konen om hvorfor du ikke smiler med øjnene åbne. Det ville give hende et bedre grundlag for at bruge dig som coach, hvis hun altså havde brug for sådan en.

-

Jeg så at der var en som skrev at du burde bruge en professionel til at lave siden. Det er sikkert en god idé og sikkert meget dyrt. Jeg går ud fra at din side skal være et visitkort til folk, der ved hvem du er eller har hørt om dig på en eller anden måde. Så måske er mange tusinde kroner givet dårligt ud på en prof ,hvis du ikke skal lave opsøgende salg fra selve siden. Men er designer kunne måske inspirere dig lidt, hvis du kender sådan en.

En nem måde at friske siden op på, er at se hvad andre i branchen har lavet og så lade sig inspirere. På både godt og skidt. Brug tid på at se hvad der fungerer og hvad der ikke fungerer. Det vil også være en kæmpe fordel at kunne sige hvilken retning siden skal tage, hvis man vælger at få andre til at lave den.

Der er intet værre end at få siden lavet ude i byen, og så få et design man hader. Men det er da heldigvis heller ikke så udbredt mere, at man ikke godkender før det endelige resultat.

// Lars

Hej Lars. Og tak for dine gode råd!

De billeder der er på siden af mig skal udskiftes. Det er helt klart!
Jeg ønsker ikke at få lavet en hjemmeside og betale en masse penge for det når jeg selv kan lave den. Det handler for mig om at begrænse udgifterne når jeg starter op. Det gør ikke din pointe mindre rigtig. Men jeg har selv en fortid som freelance webudvikler - dog primært ligger mine stærke sider i programmering og logikken bag hvorfor også dine andre pointer omkring designet bestemt har deres ret :)

Jeg har overvejet at gå til en professionel fotograf og få taget en masse billeder som jeg kan bruge på hjemmesiden. Og efter de mange gode svar som jeg har fået, der har inspireret mig til eksempelvis at ændre på toppen af siden så der kommer forskellige billeder i den, så er det mere relevant end før at få tager nogle gode skud som kan sælge mig som coach og samtidig kan pifte siden lidt mere op.

Hils konen og sig tak for hendes råd omkring mit smil ;) De endelige billeder der skal være på siden skal nok ikke være tager lige efter jeg har løbet opad en bakke ude i Dyrehaven og er forpustet.

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. F. Nielsen :

paletribe:
Designet er lidt 'retro', og det er ikke nødvendigvis en fordel, men jeg kan se at siden er lavet i WordPress, hvilket betyder at du ret enkelt kan skifte tema: Fx GeneratePress, Twenty Seventeen eller Llorix One Lite.

Meget enig.

Og så må jeg sige, at du bør rydde ud i informationen på forsiden. Når jeg kigger på din side, så får jeg indtrykket af at det er en kæmpestor corporate virksomhed, med en masse små underafdelinger og jeg opgiver faktisk lidt at finde rundt i de store mængder information.

Du skal tage dine besøgende i hånden, og vise dem rundt, dvs. strukturere dit indhold, så det vigtigste vises på forsiden, fang dine besøgende på forsiden, og derfra leder du dem videre til yderligere information.

Hej Tim. Tak for feedback!

Du har nok ret i at der ikke skal være for meget på forsiden. Selve teksten skal trimmes ned eller fjernes, det er planen.
Men er det for meget med de ikoner der linker til under-sektioner? Også disse er midlertidige i deres nuværende form, men jeg kan egentligt godt lide det med at der er noget blikfang, der sælger og som leder ind på de underliggende sider.
Vi kan så altid diskutere om det skal laves flottere...

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tillykke med din hjemmeside.Big Smile

Jeg synes ikke det er et problem at din side er lang. Vi er vant til at scrolle når vi er på farten og sidder med mobilen i hånden. For mange klik kan i den situation være irriterende. 

 

Forside / Logo

Ja som andre har nævnt er det ikke særligt originalt.

Hvorfor ikke kalde siden. Thomasnexø.dk  - det synes jeg er mere personligt end en fremmedgørende ord konstellationen.


Amerikansk livsstilscoaching guru


Når jeg læser det tænker jeg på 90erne amerikansk livsstilscoaching guru… I øvrigt har du godt navn, det hænger ved.

Thomasnexø.dk det lyder rigtigt godt…


Banner ( skifter for hurtigt )

Designet er ikke i top og ser hjemmelavet ud..

Som andre har skrevet - er dine bannerbilleder lidt dystre og de får ikke mig til at tænke på"personlig udvikling" 

  • jeg vil gerne vide/se hvor du tager mig hen
  • Hvad er det for en rejse jeg kommer på når du hjælper mig.??


Quest2move - personlig coaching - De arbejder ikke sammen... 

Thomas Nexø Personlig Coach !!

Profilbillede af dig

jeg synes et billede fra relateret arbejdssituation ville være bedre... i en bedre kvalitet..


“”Velkommen til ….””

Det kan godt gøres stærkere. 


Hej jeg hedder…. er mere personligt..

Du er her fordi du gerne vil forandre dig eller …. Fordi du har et ønske om,  at ville udnytte dit fulde potentiale!!

Svar: Det kan jeg hjælpe med!!

Velkommen til tekst.

Det er oplagt at lave en punktliste her, det er mere overskueligt…for en modtager af dine beskeder.


Emne - Banner tekst eksempel. 


Ramme plet!!!

Mangler du overblik … etc.. og ramme plet…  jeg synes det er for standard… at sige og det er der mange der har sagt før dig…

Få et bedre overblik og mere motivation…


Tilbud og nyheder 


Det er en kategori jeg ikke kan se formålet med - Det er ikke en webshop..

Coaching side

Det er fint det du skriver, men bedre opdeling af tekst. Med flere underoverskrifter - som fanger blikket. På den måde er det lettere for modtageren,  at læse det du skriver og hurtigere skimme siderne for information.. som hjælper dem eller overbevider dem om....


Eksempel


Her er en overskrift

orem ipsum dolor sit amet, erat porttitor ut, nibh lobortis augue convallis vitae lectus tincidunt, a sed, scelerisque eu. Sed ornare mauris odio aliquet nulla. Hymenaeos ornare at eros, egestas nec suspendisse egestas malesuada, consectetur diam donec sit vel.

at arbejde med sig selv…

praesent et, libero mi dolor ipsum erat quis parturient, quis mollis morbi. Viverra lectus ut amet in eleifend, mollis et duis varius. Ut nulla, augue enim tortor donec ut. Duis et ut, magna blandit ipsum lacus posuere pulvinar eu, orci mauris cursus nam nulla libero.

Coaching kan hjælpe ….

fugit, vel lacus neque ultricies etiam condimentum amet, morbi sem justo donec metus fringilla rutrum. Suspendisse magna, non quibusdam facilisi at, in vitae leo leo eu auctor mattis. Libero integer, dictum vitae et eget dignissim suscipit, faucibus non sem tincidunt, nulla varius cras et. Euismod sit gravida aenean feugiat

Her kan du lægge en punktliste med emner ind..

  • orci, eu metus auctor, 
  • cras cras lectus nullam 
  • sollicitudin dui. 
  • Orci viverra et nec 
  • velit duis, fermentum ut. Iacu


Er du blevet inspireret og ønsker forandring…..!!


lis ultrices donec sed vestibulum, suspendisse orci ac porttitor, velit velit donec vivamus, suscipit integer, non vivamus est nunc. Lacus eget sem nostra erat nunc, volutpat sit pellentesque leo rhoncus amet. Vehicula eu

udvikling kan sagtens starte her…..mauris urna in justo viverra, facilisis pede velit in, in sit. Odio vestibulum lectus ut, felis lacinia magna montes volutpat elit nonummy, donec accumsan sit vestibulum. Eu donec justo nibh, ligula sodales sit rutrum ut volutpat feugiat, donec nec a nec cu


God arbedjslyst!!

René

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 28
Fra  jakobplenge.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kommer lige med nogle korte tanker.

Designet, kunne generelt trænge til en ordentlig overhaling, man får indtrykket af en amatør side.

Typefaces, farver, ikoner og skygger spiller ikke.

Tekst er der nogle gange meget af, men det virker fair for hvad der er nødvendigt at sige.
Dog kunne nogle præcise tiltalende underoverskrifter gøre underværker.

Hav simplicitet og elegance i tankerne.
Den blå farvetone er såmænd helt fin.
Men brug dem mere rask og livlig, du er jo en coach ;) der skal udstråles energi.
Måske tænk en kontrast farve ind i designet til noget CTA (call to action).

Du må jo skrive hvis der er noget du ønsker uddybet.

God aften :)

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

René Gundel Nielsen:

Hej Thomas

Tillykke med din hjemmeside.Big Smile

Jeg synes ikke det er et problem at din side er lang. Vi er vant til at scrolle når vi er på farten og sidder med mobilen i hånden. For mange klik kan i den situation være irriterende. 

 

Forside / Logo

Ja som andre har nævnt er det ikke særligt originalt.

Hvorfor ikke kalde siden. Thomasnexø.dk  - det synes jeg er mere personligt end en fremmedgørende ord konstellationen.


Amerikansk livsstilscoaching guru


Når jeg læser det tænker jeg på 90erne amerikansk livsstilscoaching guru… I øvrigt har du godt navn, det hænger ved.

Thomasnexø.dk det lyder rigtigt godt…


Banner ( skifter for hurtigt )

Designet er ikke i top og ser hjemmelavet ud..

Som andre har skrevet - er dine bannerbilleder lidt dystre og de får ikke mig til at tænke på"personlig udvikling" 

  • jeg vil gerne vide/se hvor du tager mig hen
  • Hvad er det for en rejse jeg kommer på når du hjælper mig.??


Quest2move - personlig coaching - De arbejder ikke sammen... 

Thomas Nexø Personlig Coach !!

Profilbillede af dig

jeg synes et billede fra relateret arbejdssituation ville være bedre... i en bedre kvalitet..


“”Velkommen til ….””

Det kan godt gøres stærkere. 


Hej jeg hedder…. er mere personligt..

Du er her fordi du gerne vil forandre dig eller …. Fordi du har et ønske om,  at ville udnytte dit fulde potentiale!!

Svar: Det kan jeg hjælpe med!!

Velkommen til tekst.

Det er oplagt at lave en punktliste her, det er mere overskueligt…for en modtager af dine beskeder.


Emne - Banner tekst eksempel. 


Ramme plet!!!

Mangler du overblik … etc.. og ramme plet…  jeg synes det er for standard… at sige og det er der mange der har sagt før dig…

Få et bedre overblik og mere motivation…


Tilbud og nyheder 


Det er en kategori jeg ikke kan se formålet med - Det er ikke en webshop..

Coaching side

Det er fint det du skriver, men bedre opdeling af tekst. Med flere underoverskrifter - som fanger blikket. På den måde er det lettere for modtageren,  at læse det du skriver og hurtigere skimme siderne for information.. som hjælper dem eller overbevider dem om....


Eksempel


Her er en overskrift

orem ipsum dolor sit amet, erat porttitor ut, nibh lobortis augue convallis vitae lectus tincidunt, a sed, scelerisque eu. Sed ornare mauris odio aliquet nulla. Hymenaeos ornare at eros, egestas nec suspendisse egestas malesuada, consectetur diam donec sit vel.

at arbejde med sig selv…

praesent et, libero mi dolor ipsum erat quis parturient, quis mollis morbi. Viverra lectus ut amet in eleifend, mollis et duis varius. Ut nulla, augue enim tortor donec ut. Duis et ut, magna blandit ipsum lacus posuere pulvinar eu, orci mauris cursus nam nulla libero.

Coaching kan hjælpe ….

fugit, vel lacus neque ultricies etiam condimentum amet, morbi sem justo donec metus fringilla rutrum. Suspendisse magna, non quibusdam facilisi at, in vitae leo leo eu auctor mattis. Libero integer, dictum vitae et eget dignissim suscipit, faucibus non sem tincidunt, nulla varius cras et. Euismod sit gravida aenean feugiat

Her kan du lægge en punktliste med emner ind..

  • orci, eu metus auctor, 
  • cras cras lectus nullam 
  • sollicitudin dui. 
  • Orci viverra et nec 
  • velit duis, fermentum ut. Iacu


Er du blevet inspireret og ønsker forandring…..!!


lis ultrices donec sed vestibulum, suspendisse orci ac porttitor, velit velit donec vivamus, suscipit integer, non vivamus est nunc. Lacus eget sem nostra erat nunc, volutpat sit pellentesque leo rhoncus amet. Vehicula eu

udvikling kan sagtens starte her…..mauris urna in justo viverra, facilisis pede velit in, in sit. Odio vestibulum lectus ut, felis lacinia magna montes volutpat elit nonummy, donec accumsan sit vestibulum. Eu donec justo nibh, ligula sodales sit rutrum ut volutpat feugiat, donec nec a nec cu


God arbedjslyst!!

René

Hej René. Mange tak for din tilbagemelding og ikke mindst de mange gode forslag som jeg helt sikkert vil tage med i mine overvejelser.

Med venlige hilsner
Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Plenge:

Hej,

Jeg kommer lige med nogle korte tanker.

Designet, kunne generelt trænge til en ordentlig overhaling, man får indtrykket af en amatør side.

Typefaces, farver, ikoner og skygger spiller ikke.

Tekst er der nogle gange meget af, men det virker fair for hvad der er nødvendigt at sige.
Dog kunne nogle præcise tiltalende underoverskrifter gøre underværker.

Hav simplicitet og elegance i tankerne.
Den blå farvetone er såmænd helt fin.
Men brug dem mere rask og livlig, du er jo en coach ;) der skal udstråles energi.
Måske tænk en kontrast farve ind i designet til noget CTA (call to action).

Du må jo skrive hvis der er noget du ønsker uddybet.

God aften :)

Hej Jakob.

Tak for dit feedback. Det vil jeg klart gøre - altså forsøge at optimere designet lidt og ikke mindst overveje en ekstra farvetone.

Med venlige hilsner
Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

"hvad er det så ved dette tema der er så specielt i forhold til mit eget?"

Der er noget med formater, rammer og farver som var moderne i én periode, imens en anden designstil er moderne nu. Som den Twenty Seventeen afspejler. De små detaljer gør en stor forskel.
Personligt er jeg faktisk ikke tilhænger af at følge moden slavisk, og ville synes at det var vildt sjovt at lave en Commodore 64-agtig side til et IT-firma, fx. 
Jeg er i gang med et website til en historiker, hvor vi forsøger at 'ramme' hvordan et website ville have set ud i ca. år 950.
Problemet med det design tema du har valgt er at det lige præcis ikke er gammelt nok til at være sjovt eller nostalgisk, men for gammelt til at være nutidigt.
Man kunne let argumentere at det ikke er vigtigt. Men problemet er at det tager fokus væk fra dit budskab.
Jeg – og tydeligvis også andre – kigger på siden, og får en fornemelse af at det er en side der er blevet glemt en gang i tiden. At det firma den repræsentere måske ikke findes længere.
Så i dit sted ville jeg gøre én af to ting:
Lave en side der er moderne og tidstypisk, så den besøgende fokusere 100% på det skrevne budskab.
Eller lave en side der fuldstændigt bryder med alle normer, og designmæssigt udfordrer den besøgende, naturligvis med inspiration hentet i det budskab du har.

For ikke at forvirre begreberne "nyheder" og "blog", kunne du kalde bloggen "artikler" eller "Løst og fast", eller noget i den retning (afhængig af hvad indholdet præcis er).

Jeg håber at du kan bruge min feedback til noget, og at jeg ikke har været for grov.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)