Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside til personlig coach ønskes

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har et stykke tid arbejdet på at designe min hjemmeside til min virksomhed som personlig coach og ville være taknemmelig hvis nogen havde tid til at smutte forbi siden og tage et kig og komme med noget konstruktiv feedback på mit arbejde.

Jeg har arbejdet med et wordpress-tema, som jeg har videreudviklet og redesignet og lige nu er der nogle ting som jeg er lidt i tvivl omkring og godt kunne bruge nogle andre øjne på. Ikke mindst vil jeg gerne høre om:

1. Sidens farvetema og layout. Er det appelerende og passer det umiddelbart til branchen?

2. Brugervenligheden på siden. Der mangler det endelige "call to action", kundeudtalelser og priser og den slags. Men ser det umiddelbart overskueligt ud og giver den lyst til at "læse mere" og eventuelt kontakte virksomheden?

3. Hvad er dit overordnede indtryk når du kommer ind på siden og navigerer lidt rundt?

4. Er der for meget eller for lidt information umiddelbart?

5. Skriv gerne hvilken type enhed du har besøgt siden med. Hvis ikke flere. Det er rimeligt væsentligt for dit feedback om du har set siden fra en computer, tablet eller telefon, da den logisk nok tager sig lidt anderledes ud på forskellige enheder.

Sidens adresse er http://www.quest2move.dk/

På forhånd tak

Med venlige hilsner

Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Designet leder tankerne hen på 2014-2015. Med andre ord: du er slet ikke i mål.

2) Brugervenligheden er faktisk udmærket - men det giver ikke så meget mening at bedømme, når du stadig mangler vigtige elementer på siden.

3) Sjusket og outdatet.

4) Mængden af information er udmærket.

5) Desktop.

Du bør uden tvivl få en professionel til at lave siden.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg vil nedenfor opstille mine kvalificerede svar til dine spørgsmål nedenfor. 

1) Forholdsvis kedelig og ikke særlig spændende at se på. 

- Førstehåndsindtryk: Gammeldags og ikke særlig energisk.

2) Jeg vil bestemt mene den er overskuelig. Men den er ikke spændende - overhovedet. Igen meget kedelig og gammeldags (det er især farverne og opsætningen som gør det).

3) Meget lig spørgsmål 1 og 2.

4) Der er en passende mængde information på hjemmesiden.

5) Jeg har besøgt den fra en Macbook Air 13,3'' fra 2016 via Safari.

Jeg håber du kan bruge min feedback. Min egen kalender er booket op fra top til tå. Så jeg kan ikke selv varetage opgaven - dog skal du være velkommen til et booke en opringning på min hjemmeside, så kommer jeg gerne med uddybende feedback telefonisk.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 2. Feb 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I forlængelse af ovenstående svar og i relation til brugervenlighed og mængden af information. Informationen er fin! Men du vil alt andet lige ikke få dine besøgende til at læse det hele, fordi det præsenteres i for lange tekststykker. Vil anbefale dig at arbejde med 'pagechunking' - dvs. bryde teksterne op ved fx at skrive små overskrifter, testimonials eller lign. Vores hjerner er simpelthen ikke indrettet til at læse længere tekststykker på en computerskærm. 

Held og lykke, 

Aske 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

asjo123:

I forlængelse af ovenstående svar og i relation til brugervenlighed og mængden af information. Informationen er fin! Men du vil alt andet lige ikke få dine besøgende til at læse det hele, fordi det præsenteres i for lange tekststykker. Vil anbefale dig at arbejde med 'pagechunking' - dvs. bryde teksterne op ved fx at skrive små overskrifter, testimonials eller lign. Vores hjerner er simpelthen ikke indrettet til at læse længere tekststykker på en computerskærm. 

Held og lykke, 

Aske 

Lige præcis Aske. Du har fuldkommen ret - dog i min optik, i et andet design / layout.

God vind herfra.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg synes at det som udgangspunkt er en fin hjemmeside. Jeg kan let finde den information jeg leder efter.

Designet er lidt 'retro', og det er ikke nødvendigvis en fordel, men jeg kan se at siden er lavet i WordPress, hvilket betyder at du ret enkelt kan skifte tema: Fx GeneratePress, Twenty Seventeen eller Llorix One Lite.

Teksten kan med fordel forkortes lidt, eller i det mindste brydes op i kortere afsnit.

Der er både "nyheder" og "blog". Er der en god grund til det?

Måske billederne kan lysnes en anelse? (Hvis du ikke har Photoshop kan du fx bruge https://pixlr.com/

Dit logo står og fylder meget i toppen af siden. Det kunne med fordel stå hen over et billede. Igen: Overvej et andet tema.

Dit logo ... Jeg vil nødig være grov, men det ligner noget der er hentet på en hjemmeside der hedder "Free Logo Download" eller noget i den retning ... Det kunne sagtens være et logo for et danseinstitut, en benzintank, en lille lokal sparrekasse, og en masse andre ting. Tilgiv mig min ligefremhed.

Du er velkommen til at ringe til mig på 31 50 20 15 hvis du vil have uddybet min feedback, eller har spørgsmål til skift af tema i WordPress.

Jeg brugte Chrome på en AirBook.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

1. Farvetema er lidt tamt og mangler lidt udstråling.

2. Brugervenlighed er OK

3. Navigation fungerer fint

4. Information er vel egentlig fint justeret, men der er jo altid plads til nogle flere succeshistorier.

5. Jeg kiggede på siden gennem min PC´s browser Chrome.

-

Forøvrigt spurgte konen om hvorfor du ikke smiler med øjnene åbne. Det ville give hende et bedre grundlag for at bruge dig som coach, hvis hun altså havde brug for sådan en.

-

Jeg så at der var en som skrev at du burde bruge en professionel til at lave siden. Det er sikkert en god idé og sikkert meget dyrt. Jeg går ud fra at din side skal være et visitkort til folk, der ved hvem du er eller har hørt om dig på en eller anden måde. Så måske er mange tusinde kroner givet dårligt ud på en prof ,hvis du ikke skal lave opsøgende salg fra selve siden. Men er designer kunne måske inspirere dig lidt, hvis du kender sådan en.

En nem måde at friske siden op på, er at se hvad andre i branchen har lavet og så lade sig inspirere. På både godt og skidt. Brug tid på at se hvad der fungerer og hvad der ikke fungerer. Det vil også være en kæmpe fordel at kunne sige hvilken retning siden skal tage, hvis man vælger at få andre til at lave den.

Der er intet værre end at få siden lavet ude i byen, og så få et design man hader. Men det er da heldigvis heller ikke så udbredt mere, at man ikke godkender før det endelige resultat.

// Lars

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

paletribe:
Designet er lidt 'retro', og det er ikke nødvendigvis en fordel, men jeg kan se at siden er lavet i WordPress, hvilket betyder at du ret enkelt kan skifte tema: Fx GeneratePress, Twenty Seventeen eller Llorix One Lite.

Meget enig.

Og så må jeg sige, at du bør rydde ud i informationen på forsiden. Når jeg kigger på din side, så får jeg indtrykket af at det er en kæmpestor corporate virksomhed, med en masse små underafdelinger og jeg opgiver faktisk lidt at finde rundt i de store mængder information.

Du skal tage dine besøgende i hånden, og vise dem rundt, dvs. strukturere dit indhold, så det vigtigste vises på forsiden, fang dine besøgende på forsiden, og derfra leder du dem videre til yderligere information.

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa.

Mange tak for jeres svar.
Jeg vil gå ind og svare hver enkelt af jer efterfølgende, men overordnet vil jeg sige at det har sat gang i nogle tanker det i har skrevet.

Jeg er foreløbigt kommet frem til følgende:

- I stedet for en statisk top så kunne man lave forskellige baggrundsbilleder, der bliver en del af designet og som enten roteres tilfældigt, eller endnu bedre, vises på specifikke sider/ sektioner og illustrerer indholdet på de givne sider.

Det vil så måske overflødiggøre de billeder, der lige nu er på siderne, der reelt optager plads og gør siderne længere - specielt på mobile enheder. Og som måske er med til at gøre siden "retro" som flere af jer skriver.

- Bør der være flere billeder på siden generelt? Her tænkes på billeder inde i teksterne og ikke kun "standard-billederne" i venstre side i toppen af siderne.
Altså noget der kan skabe noget mere liv og holde brugerne fast.

- Tekster skal trimmes ned så de er kortere og mere rammene.
Her tænkes primært på de sider der er umiddelbart tilgængelige fra top-menuen.
Der findes flere andre underliggende sider, der blandt andet har SEO formål og disse skal naturligvis optimeres, men ikke nødvendigvis trimmes ned.

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Bank:

1) Designet leder tankerne hen på 2014-2015. Med andre ord: du er slet ikke i mål.

2) Brugervenligheden er faktisk udmærket - men det giver ikke så meget mening at bedømme, når du stadig mangler vigtige elementer på siden.

3) Sjusket og outdatet.

4) Mængden af information er udmærket.

5) Desktop.

Du bør uden tvivl få en professionel til at lave siden.

1) Åh ja, det herrens år 2014-15 Big Smile
Jeg er ikke helt klar over hvad du præcis mener med dette, men arbejdet med siden blev påbegyndt i 2014 - dog med et andet tema på og jeg har løbende arbejdet med den ved siden af arbejde og andre forpligtelser i livet.
Men jeg fornemmer at det måske har noget at gøre med at du simpelthen bare mener, at der skal andre boller på suppen. Noget mere tidsvarende i form af et stort billede i toppen af alle sider eller nogle sliders - med andre ord noget mere blink blink som kan holde forkus for vor tids koncentrationsbesværede mennesker.

2) Hvilke vigtige elementer efterlyser du? Eller var det ment i forhold til min egen tekst hvor jeg skriver at der mangler noget?

3) Ved ikke helt hvad der menes med sjusket. Outdated er vel i forlængelse med punkt 1 formoder jeg.

Det er udelukket at få en anden til at lave den. For det første har jeg investeret hysterisk meget tid i selv at sidde og analyse kildekoden og har brugt meget tid på at optimere og forbedre siden, for ikke at nævne implementere funktionalitet.

Tak for dine svar.

Med venlig hilsen
Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)