Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programmør til 50-50 partnerskab Søges!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fået en Ide til en internet side der involvere chat rooms facetime mm.

Kan du lave denne hjemmeside for mig står jeg tilgengæld for alt andet i firmaet du skal kun lave siden og efterfølgende vedligeholde den.

Jeg er selv super arrangeret men kan ikke komme videre da jeg mangler en partner der har styr på sit.

- ideen vil lave overskud allerede efter 1måneds opstart

-stor efterspørgelse

-jeg er til at stole på.

er du Intra så skriv til mig her eller på Email: nec22999@gmail.com for flere oplysninger.

Håber nogen vil svare eller guide mig i retningen af en Partner! 

God dag til alle Hilsen Kristian.

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver simpelthen nødt til at fortælle noget mere om ideen, hvis du skal gøre dig forhåbninger om at finde en partner. Hvis jeg som udvikler skulle overveje at bruge tid på at udvikle noget uden at være sikker på at kunne tjene bare halvdelen af den løn jeg kan få som ansat et sted.

Derudover skal du droppe alle de flotte ord som: Overskud efter 1 måned - hvordan det? Det tager tid at udvikle et site, og tid er ikke gratis. Når man starter noget er tid faktisk den største investering. Og hvis der er stor efterspørgsel, ville løsningen så ikke være lavet?

Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Når jeg siger overskud fra første måned er det efter siden er oppe at kører.

Har forhørt mig ved forskellige rådgivere og de siger ideen er unik.

Og ja du skal arbejde GRATIS indtil siden er oppe at kører derefter er det kun op ad bakke.

hvis du stadigvæk er skeptisk kan vi skrive kontrakt på at de 25-50.000 første kroner går til din konto så du kan få dækket

dine arbejds timer hurtigs muligt. 

Har hørt flere forskellige firmaer om hvad min side vil koste uden at røbe meget mere end her og det er ca 100.000kr.

Penge jeg ikke har.

Derfor søger jeg en partner der vil gå med i projektet til et 50-50 partnerskab.

Skulle du have interesse så kontakt mig så vi kan diskutere detaljerne.

Mvh Kristian

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian

Jeg er selv udvikler og har fået mange af sådanne forespørgsler.

Hvis vi siger at din ide vil koste 100.000 at få lavet og en programmør der arbejder fuldtid på den skal have 25.000 om måneden så vil det måske tage 4 måneder at lave. Når programmøren har lavet siden så er der stadig arbejde der skal laves på den. Der skal nok laves nye ting og udbedres fejl som bliver fundet under drift.

Derefter skal der gerne penge i kassen (jeg regner ikke med at du regner overskudet ud uden at tænke på den tid som programmøren har brugt). Jeg er meget skeptisk over at du kan skaffe overskud den første måned - har du lavet et budget for de udgifter der vil være på at markedsføre det?

En anden ting: hvis programmøren skal arbejde gratis indtil det er færdigt og vi siger at det tager 4 måneder at lave - hvad skal han spise? hvor skal han bo? Skal det laves offline så han ikke har udgifter til internet?

Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels det er ting jeg gerne vil drøfte.

Jeg kan både tilbyde sted at bo og har skitser til alle siderne på hjemmesiden og så god men enkel en side burde ikke tage over 3måneder der er nemlig blevet lavet mange ændringer siden jeg fik tilbuddet på 100.000kr

Når jeg siger overskud første måned er det ikke regnet oven i men du kan få alle de første penge tjent i firmaet indtil din løn er betalt.

Angående alle de andre ting såsom markedsføring står jeg selv for og ja der er blevet lagt en mindre plan over det.

det vil sige det er mine udgifter ikke dine.

angående mad kan jeg give mad hvis vedkommende ønsker at bo her

Mvh Kristian.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kristian rasmussen229:
Jeg kan både tilbyde sted at bo

kristian rasmussen229:
angående mad kan jeg give mad

Ja det er så første gang jeg oplever det :)

Men håber at du finder en der vil arbejde for dig - selvom jeg mener at det bedste vil være at du bruger tid på at skrabe pengene sammen til udvikling og betaler for det.

Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

har også overvejet det men vil også gerne have en oplevelse ud af det.

men min rådgiver synes nu stadig jeg skal lede efter en partner

-Tak for feedback

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)