Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til Google's EAN-krav

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Brisingi Magneter Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Google forventer at produkter fremover kommer med et EAN-nummer. I den forbindelse har jeg et par spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med.

Spørgsmål til produkter der har et EAN-nummer:

a) Nogle af mine produkter adskiller sig kun ved farven, længde og lignende. Sådanne produkter er derfor oprettet som et konfigurerbart produkt, hvor at kunden kan vælge en variant såsom farve. Det konfigurerbare produkt indekseres af Google og er tilgængeligt for besøgende. MEN varianterne er ikke tilgængelige for besøgende og indekseres ikke af Google. Jeg vil gerne fortsætte med at skjule varianter, da det ellers bliver noget rod at vedligeholde og forvirrende at navigere rundt i for besøgende.

- Hvad gør jeg her? Det konfigurerbare produkt har intet EAN-nummer, men er tilgængelig for Google og varianterne HAR EAN-numre, men er skjulte for Google

Spørgsmål til produkter der IKKE har et EAN-nummer:

b) De fleste af mine produkter er lavet på min bestilling og har ikke et EAN-nummer. 

- Kan jeg selv bare generer tilfældige tal på 13-cifre og bruge dem? Eller skal EAN-numre købes?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal købe EAN-numre ved gs1. De første cifre er specifikke for et land. De næste cifre er specifikke for din virksomhed. Resten må gerne være tilfældige. 

Tilmeldt 21. Feb 17
Indlæg ialt: 20
Fra  SMV Search Consult Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Producenten bør være i stand til at give dig et EAN nr på de varer de var leveret dig. Sådan fungerer det for de virksomheder jeg samarbejder med og som køber OEM fra østen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)