Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penalty??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Ved I om google kan "penalize" eksempelvis kun forsiden på et website, uden at straffe resten af undersiderne på det pågældende domæne? Giver det mening, det jeg spørger om?

Pt står jeg nemlig i en situation hvor forsiden ikke er indekseret (det var den før), men alle andre undersider på domænet ER indekseret. Forstår det simpelthen ikke. Det må næsten være en penalty, for har ikke selv gjort noget. Men jeg forstår bare ikke, hvorfor alle de andre undersider på domænet ER indekseret. Hmmmm.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
hvorfor tror du google evt. har "straffet dig" ?
og i såfald kun forsiden - måske du lige skulle give et link til din side, så kan vi nok bedre hjælpe dig.

Hvis du har lavet noget dårligt "blackhat" SEO og google har opdaget det, vil det typisk være hele dit domæne, den vil straffe.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forestiller mig du måske overtræder nogle regler for reklamer, men det er blot et gæt...

Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm. Jaaa, jeg har jo self lavet lidt "grey" hat, i form af tilføjelse til nogle directories og kataloger. Men ikke noget jeg nogensinde er blevet ramt af før. Måske har jeg brugt for meget af de samme anker tekster?

Ja, det er jo det jeg er forvirret over. Jeg var overbevist, at det var HELE domænet der blev straffet, hvis det var. Men det er kun forsiden der lige pludselig ikke er indekseret. 

Siden er: verdesnackbox.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)