Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ÆRLIG fri tænker/ opfinder som væmmes når man hører ordene °det kan man ikke ".

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger en sparringspartner som har værksted og har skruet hænderne ordentligt på og helst bosiddende i valby omegn. Jeg får ofte nye ideer men har ikke meget værktøj og ofte ved jeg ikke nok sådan rent mekanisk hvordan man løser der problemer der måtte forekomme men jeg tænker meget frit og føler alt kan forbedres..det er vigtigt at du er til at stole på og du vil andre mennesker det bedste. Hvis dette fabelagtige tilbud skulle være noget for dig så giv mig lige et buss..

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad for ham med værkstedet ud af dit 'fabelagtige' tilbud?
I mine ører lyder det som om du skal have lavet ting af ham som har et værksted, uden han skal have andet end titlen 'sparringspartner'?

Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er måske fordi du er døv at du får det ud af min tekst..pikion ! Min makker er på halvt part i alt ligeså vel som jeg skal arbejde lige så meget som ham...jeg er hverken mere eller mindre .

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

bevares da, ingen grund til blive hidsig, du gør det jo på ingen måder klart i dit indlæg at du vil være ligeså meget med, derfor mit spørgsmål!

Fra Søborg
Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du formår da virkelig at sælge dig selv og din personlighed her, hva!?.

Jeg citerer lige dig selv: "det er vigtigt at du er til at stole på og du vil andre mennesker det bedste" 

Det er ikke fordi at troværdigheden oser ud af dig selv, og du virker til at tage kritik utroligt dårligt. Jeg er fuldstændig enig med Pigeon i at du slet ikke er klar nok i dit indlæg. Jeg synes du skal lave et nyt indlæg hvor du er mere konkret i hvilke kvaliteter du søger i en partner, og evt kommer med nogle af dine tidligere ideer, så vi som læsere ved hvad vi har med at gøre.

God weekend

Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok.. ok min partner er med på halv part, jeg vil være der fordi jeg brænder for projektet og slet ikke kan lade være. Jeg skal bruge en mand der har en drejebænk, søjleboremaskine, fræser og som kan svejse og som har viden omkring disse maskiner. Jeg har idéer som omhandler —opfyldning af varer i butik,sodavand,grøn energi,rotter, mad,varm mad i biler,cykel sikkerhed,altaner.
Og mere..idéer er der nok af men mangler en med hænderne skruet rigtigt på og det rigtigt værktøj. Han skal også kunne tænke vores idéer helt i smader og bygge det op igen til det giver mening. Håber det giver mening .. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)