Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt fastfood koncept

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var heller ikke for at skyde det til jorden - der er jo altid plads til nogle der gør det bedre. Det gælder indenfor alle brancher. :) Men at gøre noget nyt og anderledes, som er fedt, velsmagende osv. tror jeg bestemt falder i alle Københavnske foodies interesse. Så det var bare lige et inspirationsindspark.

Nu skal jeg nok lade være med at køre det mere off-topic, for jeg kan desværre ikke hjælpe dig i din søgen efter samarbejdspartner.

God vind med det hele!

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Lyder som en rigtig god ide gå all in på den og jeg tror det bliver til noget

jeg vil være til rådighed hvis du har brug for hjemmeside og logo da jeg tænke et lækkert og god titel på virksomheden eller cafeen for den bliver virkelig populær også hav et speciale så du har et punkt at skaffe kunde på

held og lykke :P

Mvh

Mathias

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I københavn er Burger-markedet efter ret mættet, og der er hastigt gang i udbredelsen af kæderne/restauranterne fra Kbh. til andre byer.

Blot for at navne en hurtig liste over nogen af de succesfulde:

Cock´s and Cows
Grillen
Halifax
Jagger
Haché
YOBurger
Juicy Burger
Burger&Bun
Sliders
BurgerJoint
+ 100'vis andre, jeg ikke lige kan huske navnene på.

Så du skal være knivskarp med dit koncept, markedsføring, eksekvering og selve produktet. Og klar til at en hård kamp om kunderne, uanset hvilket pris-segment du ligger i.

Måske fokus på en god veggie-burger eller lign. (mange af de andre er meget fokuseret på oksekød). Spørgsmålet er om tiderne er inde til det endnu, eller om der skal gå et par år endnu, men vegetar-målgruppen er ihvertfald hastigt stigende, især i de større byer.

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

GodeToner: Enig. Jeg er selv vegetar (på grund af forhøjet kolesteroltal), og det lever jeg fint med - men jeg savner virkelig en god burger!

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er da et dejligt arrogant svar fra en som søger en hjælp til koncept du ikke forklare noget om i dit oprindelige indlæg, jeg prøvede sådan set bare at hjælpe dig med at få nogen interesseret om bord ved at give dig et tip om at en interesseret bliver nød til vide om din koncept ide for at kunne henvende sig til dig.
Men held og lykke med projeketet, vil da bare håbe at en mulig interesseret får formuleret sig præcis som du ønsker så du ikke fejer vedkomne af bordet med en arrogant tilbagemelding!

Tilmeldt 25. Jan 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

hvis du praktisere den sunde livsstil kunne rep n' eat (www.repneat.dk) måske være en mulighed? Skarpt og franchise venligt produkt. Går med de samme tanker!

Skriv her el kontakt mig på thomas@repneat.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

flexfood:
hvis du praktisere den sunde livsstil kunne rep n' eat (www.repneat.dk) måske være en mulighed? Skarpt og franchise venligt produkt. Går med de samme tanker!

Fedt koncept, og virkelig godt præsenteret. Det kan da vist ikke vare længe før jeg skal forbi og have mig noget sundt takeaway :)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 61
Fra  EBO INVEST IVS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det er ikke noget, hvor jeg føler at jeg kan bidrage til selve konceptet, men jeg vil gerne tilbyde dig min uforbeholden hjælp helt gratis, til at du kan finde den rette til dit team, for det lyder rigtig spændende. Jeg tror jeg ved, hvor du skal finde vedkommende. Hvis du er frisk på at tage en snak, kan du fange mig på webcofounder@gmail.com eller 53 83 36 33.

Mvh. Esben Brandborg Østerby

Tilmeldt 10. Jan 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det lyder som et super godt koncept du har i tankerne der. 

Hvis du får det stablet på benene, kan Bizsys hjælpe dig med kasseterminal, dankortterminal og en indløsningsaftale.

Du kan læse mere om et kassesystem specielt tilpasset restauranter herunder: 

http://bizsys.dk/kassesystem/kassesystem-til-restauranter/ 

Samtidig udlejer vi også dankortterminaler:

http://bizsys.dk/dankortterminaler/  

Hvis du har nogle spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at ringe eller skrive til os, eller fange os i chatten på www.bizsys.dk

Hilsen

Trine
Bizsys

Telefon +45 82 30 44 40
E-mail: info@bizsys.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)