Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt fastfood koncept

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Har før haft dialog med andre om at starte et nyt fastfood koncept - desværre gik det i vasken og jeg selv har haft fokus på andre områder. Men kan mærke ideen hele tiden lurer i baghovedet, så nu tænker jeg det skal have et skud mere.

Jeg søger derfor en person gerne med kompetencer indenfor restaurationsbranchen, evt. kok som kan hjælpe mig med at optimere opskrifter og processer. Og det helt perfekte match ville være en der måske allerede har et lille sted i Kbh, hvor man kan køre konceptet ind uden at skulle ud at investere i en masse inventar. Tanken er på sigt at kunne gøre dette til en franchise kæde.

Håber der er nogle der kunne være interesseret da jeg har behov for lidt input, hvorimod jeg selv kan stå for koncept, markedsføring mv.

Har kapital bag mig til at kunne få konceptet sat ordentlig i gang.

MVH

Michael

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nød til at forklare meget.mere om konceptet, da du intet konkret har skrevet, så hvis der sad en interesseret, kan han ikke afkode om ideen har potientale eller ej,ud fra så vag en beskrivelse, og du mister måske en interesseret.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid dejligt med reel og konstruktiv kritik - man kan så formulere sig på mange måder og bidrage med relevant input. - Er sikker på at de interesseret nok skal dukke op og er allerede blevet kontaktet af flere :)

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du måske bare for vores nysgerrighed skyld uddybe konceptet lidt? :)

Mvh Jannik

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Det kan du tro

Visionen er at kunne tilbyde lækker kvalitets fastfood til en skarp pris, men hvor det i modsætning til f.eks. McD ikke pap og papir og blot dressingen der giver smagen.

Selve omdrejningspunktet vil være den gode burger 2-3 varianter og dertil de bedste pommes - har selv eksperimenteret, men som tidligere skrevet mangler jeg en med erfaring fra køkkenet til at kunne sætte tingene i et system og få et produktionsflow der gør at man netop kan optimere og holde omkostningerne nede. Alt bliver lavet fra bunden og alt skal være frisk og smagfuldt. Altså med andre ord kvalitetsmad.

Tænker samtidig der skal være diverse tilbehør bla hjemmelavet milkshakes og nok også en lækker salat til veganeren

Alt dette pakkes ind i et lækkert contemporary koncept, som missionen er at udbrede evt. via franchise koncept.

Håber det er tilstrækkelig info :)

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok Yes

Tak for info :)

Du kan jo prøve at tjekke www.jagger.dk

mvh Jannik

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Kender dem godt :) - er du med i det?

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er jeg ikke. Og jeg har faktisk kun været der én gang. Men jeg kunne rigtig godt li' konceptet. Det var derfor jeg var nysgerrig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Nu tænker jeg lige lidt videre. Burgere finder du nærmest på hvert gadehjørne - i sær i København, så hvorfor ikke innovere lidt mere og gøre noget, som man normalt ikke forbinder med fast food til fast food. Tag f.eks. Vapiano franchisen http://www.vapiano.com/en/home/ Jeg ved ikke om du kender dem, men det er frisklavet italiensk mad (med frisklavet pasta). Man kommer ind og stiller sig op, hvor medarbejderne står og laver maden lige foran dig, og bestiller det man gerne vil have. Så får man en brik der fortæller hvornår det er klar og 5-10 min. efter har du din mad. Man betaler først til sidst, når man går ud. Jeg ved ikke, om jeg vil kalde det 100% fastfood, da restauranterne er indrettet til at man spiser der, men det går super hurtigt og maden er virkelig høj kvalitet og velsmagende!

Jeg ville til enhver tid vælge Vapiano som et hurtigt alternativ, hvis jeg kunne. De har ikke restauranter i Danmark.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

kan godt følge dig lidt, enhver cafe har også en burger på menuen og dem er der også mange af - men har smagt utallige og de skuffer mig gang på gang også taget prisen i betragtning - kender godt det koncept, men har faktisk sjovt nok også undersøgt franchising af forskellige koncepter i DK, men lige Vapiano er ikke udbudt, selvom de ikke har nogen steder i DK - mon ikke der er nogen der arbejder på sagen bag kulissen.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)