Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa fellow Aminoer.

Jeg har med min kammerat, som er fysioterapeut lavet en guide/anmeldelses-side der bedømmer og anmelder ergonomiske kontorstole.

Vi kunne godt tænke os at få lidt feedback på siden, så den muligvis kan fremstå endnu skarpere, og muligvis med hjælp fra nogle af jer freelancere og webbureauer. Skal skrifttypen ændres, er call to action ok? Ville I læse en anmeldelse og gå videre til en købsside? etc. etc.

Siden hedder: dengodestol.dk

Al kritik modtages med kyshånd.

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv mig et kald på 24421132 så skal i få min mening - Jacob Holm - Office2go Yes

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes at det er en rigtig god opsætning I har fået lavet, og der er lagt en masse arbejde i informationniveauet (vil jeg da mene).

Jeg har 2 bitte små ting:
Dropdownmenu - når man hover, så ryger den blå farve ud over højre kant.

"Køb her" - jeg blev lidt i tvivl om man måske kunne købe direkte på siden. Måske der kan stå "Til webshop"

Bare en tanke.

Ellers så synes jeg, at det er godt arbejde og designet er enkelt og lige til.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Super smart idé. Især når det er en kombination af dine evner og en fysioterapeut, som er kyndig inden for området.

Men jeg synes dog siden er meget standard og ikke særlig tiltalende. Måske ville jeg bl.a. droppe sidebaren for at undgå for meget støj.

Til gengæld er jeg vild med jeres guide. Altså min opfordring ligger i, at i arbejder videre på det i har nu også bare giver det et ''boost'' hist og her. Så skal i nok komme højt og på Google. På den måde få en masse besøgende inden forfærdelig lang tid.

Al held og lykke til jer. 

Vh. Kasper

SEDIA.DK

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Som udgangspunkt bryder jeg mig ikke om at siden bare er reklame for andre sider.

Men jeres guider og de forskellige tiltag på siden giver mig en smule ro. Det er ikke nemt at give feedback på en hjemmeside der bare linker videre, så jeg håber i selv en gang begynder at sælge stole. 

God vind med siden trods alt. Designet fejler ikke noget.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Rent visuelt og hjemmeside-teknisk kunne hjemmesiden godt trænge til en kærlig hånd. Konceptet og jeres faglighed / tekster - er super gode og nyttige. Hele essens af god affiliate er god content, hvilket i fint praktisere. 

Jeg vil anbefale jer at arbejde med selve det visuelle indtryk. Find nogle mere indlevende billeder, overvej et mere gennemarbejdet webdesign - dette vil øge troværdigeheden, og derved tage jer lidt væk fra dette "affiliatesite-indtryk". 

Held og lykke med projektet :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)