Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundeservicekampen: Netbutik...0 - Bibliotek...1

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 21
Fra  jakel.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Bestillingsbekræftelse fra [...] A/S - Ordre nr. [...]

Dette er en automatisk bekræftelse på, at din bestilling er registreret. Din bestilling er først bindende, når du modtager en bekræftelse på din ordre.

Så snart ordren er klar til afsendelse fra vores lager bekræfter vi din ordre. Hvis du har bestilt varer der er på fjernlager gør vi opmærksom på at disse varer først skal modtages og kontrolleres på vores lager inden vi kan bekræfte din ordre.

Ved bestilling af varer fra vores eget lager bekræfter vi normalt ordren indenfor 1 hverdag. Ved bestilling af varer fra fjernlager bekræfter vi normalt ordren indenfor 3 hverdage.

Vi vil så vidt muligt holde dig orienteret løbende om den forventede afsendelsesdato for din ordre. Information om forventet afsendelsesdato er ikke en bekræftelse på din ordre.

Hvis din ordre ikke kan leveres kontakter vi dig. I øvrigt henvises til vores generelle handelsbetingelser, som er vedhæftet denne mail.

MIN OPLEVELSE: Automatisk mail, ca. 150 ord + 8 (otte) A4-siders bilag affattet på klingende legalese, minimal relevant information. Jeg bliver ikke oplyst om ret meget andet, end at jeg kan se frem til at få noget information på et ikke nærmere angivet tidspunkt i nærmeste fremtid. Det er vel ikke krakilsk at betegne det som status quo?

- - - - -

Svar på bibliotek.dk bestilling [...]

Til: [...]

Det materiale, du har bestilt er enten meget efterspurgt eller findes kun på få biblioteker i landet. Vi har ekspederet din bestilling, men du må regne med at der vil gå nogen tid, før vi kan levere det ønskede materiale.
Vi skønner at ventetiden vil være: 5 uger

Hvis ikke du ønsker at vente så længe, så giv os venligst besked, så vi kan annullere din bestilling.

Med venlig hilsen

[...]
[...] Bibliotek

bibliotek.dk bestilling til [...] Bibliotek ([...])
Sendt den 29-01-2017. BestilID: [...]
---------------------------------------------------------
Bestilt materiale:
[...]

MIN OPLEVELSE: Personlig mail, ca. 100 ord, udtømmende information om det forventelige forløb af effektueringen af min bestilling - samt anvisning vedr. fortydelse, såfremt jeg ikke er tilfreds med det fremlagte. Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om nogen mulige tilføjelser, der kan forbedre det væsentligt.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)