Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Tilbud

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har netop overtaget min fars firma som han har haft gennem 18 år. Hjemmeside og online markedsføring har ikke været prioriteret overhovedet. Det skal så lige siges at målgruppen er ældre mennesker og vi får næsen alle vores kunder via mund til mund metoden. Jeg åbner op for nye markeder så der vil i løbet af de næste 3 - 5 måneder være en nye hjemmeside klar. Tænkte at starte SEO op nu og har fået det nedenstående tilbud. Har nogenlunde styr på online markedsføring men overhovedet ikke på priser. Har ikke tid til at markedsføring så skal have andre til at udføre det vigtige stykke arbejde.

Aftalegrundlag.

Hermed indgås aftale om følgende produkter:

Søgemaskineoptimering (SEO) 18 mdr. Antal kombinationer 5 ord Pris 18.000 kr. ex. moms.

Analyse på antallet af købte kombinationer (søgeord + geografier) foretaget af en tekniker og din faste kontaktperson.

Løbende optimering gennem abonnementsperioden, så der kan opnås så gode placeringer som muligt på Google.

Rapporter med dokumentation af de skabte resultater samt udviklingen i trafikken til din hjemmeside - konverteringsoptimering

Professionel forfatning af SEO-tekster, så de bliver målrettet de kombinationer, som vi arbejder med at skabe gode placeringer på.

Det er samme firma der re-designer min hjemmeside. Er bundet af en kontrakt frem til midt 2018 som min far har lavet.

Er det en fair pris ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker en anelse upræcist hvad de vil lave. I bedste fald er det ekstremt billigt, i værste fald køber du katten i sækken. Jeg vil anbefale, at du får præciseret tingene lidt mere.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Zoom, 

Jeg foreslår at du beder dem som det mindste specificere hvilke områder af din SEO de arbejder med f.eks Title-tags, Description-tag. Struktur, Markup eller lignende. 

Bare så at du får en grund ide om hvilket/hvad/hvor de arbejder med for dine penge, hvis de er dygtige er 18k billigt, hvis de er nye i faget kan det blive dyrt. 

Måske nogle referencer eller lignende kunne være med til at udbygge din forståelse af deres niveau

Held og lykke


Mvh 

Peter

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO kan du lave selv. Det er ufatteligt nemt.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Løbende optimering" er et farligt udtryk, når det ikke er klart defineret. Det vil også afhænge af, hvor stort dit site er. Hvis du har 500 sider f.eks, som er dårligt optimeret med tags og tekst i dag, og du ikke har mange links til dit site, har jeg svært ved at se 18.000 kr kan gøre ret meget for dig over en 18 måneders periode. 

Hvis de f.eks internt siger de skal have 500kr/timen til SEO folkene, så er der 2 timers arbejde du får i snit om måneden. Det kommer man altså ikke ret langt med, og med den fortolkning, risikerer du at blive smidt bag i køen, så de bare optimerer lidt hist og her, når de har tid. 

Du kender dit site og dine kunder bedst selv. Så jeg ville måske sætte mig lidt ind i selv at kunne skrive gode title tags og meta beskrivelser og tekster selv, og så måske bruge de 18.000 kr på noget god linkbuilding separat. Jeg kender ikke jeres aftale, det lyder bare i første omgang ikke som om du får meget ROI for dine penge, hvis de skal optimere al din SEO. 

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)