Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansiering søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, 

Jeg søger følgende finansiering:

1.2 mio. kr. mod pant i ubehæftet lejlighed i storkøbenhavn, lejligheden er til salg i øjeblikket for 1.595.000 kr. Finansieringen skal ydes til mig personligt eller selskab mod selvskyldnerkaution. Jeg kan tilbyde pant i andre lejligheder som jeg ejer, med friværdi. 

Lånet skal bruges til refinansiering af lejligheden som jeg ønsker at leje ud. Jeg kan ikke opnå traditionel finansiering i bank/kreditforening, da bankerne mener at risikoen er for stor. Jeg har tilsagn om finansiering via pantebrevsselskaber, men jeg synes vilkårene er for dårlige. 

Findes der selskaber eller privatpersoner som ønsker at yde finansiering som beskrevet, bedes I venligst kontakte mig.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville prøve lendino.dk :) 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - det prøver jeg at se på

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver administration af udlejede lejligheder. Det er især værelses udlejning - som er lidt tungt administrativt, hvis du ønsker at gå den vej, så er jeg åben. 

Jeg er på udkig efter at invisterer i en ny lejlighed - men hvad tænker du mht. rente, anden financiel up-side? 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, 

Tak for dit svar - det der er afgørende for mig er at kunne få likviditeten til at hænge nogenlunde sammen. Jeg kan godt leve med et lille likviditetsmæssigt underskud. Jeg sender dig lige en privat besked omkring vilkår mv.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Tak for dit svar - jeg sender dig en mail i løbet af i dag.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)