Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med AzeHosting igen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg problemer med AzeHosting igen. Andre der kan nikke genkendende til det samme?

Min mail og hjemmeside virker ikke.

Sidst der var et identisk problem var 5/1, og her tog det dem en helt dag om at fikse fejlen, og kunderne (mig og andre herfra) hørte ikke nogen i mellemtiden, men kunne bare gå i uvidenhed. Ingen besvarelse pr. mail, support tickets - og telefonen blev pludseligt ikke taget.

Jeg synes sku det er dårlig kvalitet hosting og service de har. Undskyld min bøvs, men så mange problemer på så kort tid.

Ville ønske at jeg bare havde valgt meebox eller unoeuro istedet da jeg skulle vælge.

Sælger CMS System inkl. unikt design 500kr + moms | http://design01.focusnet.dk/ (Tilrettes efter dine behov)

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplevede også lidt problemer d. 5/1 med et par af mine webhoteller, men efter en hurtig snak med deres support fik jeg flere af mine sites flyttet til deres business-løsning. Det virkede imens andre stadigvæk havde problemer og det virker også upåklageligt i dag. Måske det var en løsning for dig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Designs:
Jeg synes sku det er dårlig kvalitet hosting og service de har. Undskyld min bøvs, men så mange problemer på så kort tid.

Hej

Hvis det er den URL du har din signatur der laver ballade så er det fordi det domænenavn du refererer til, slet ikke virker.

Mvh WebHosting A/S

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)