Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken niche skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Jeg har længe haft interesse i affiliate marketing og synes det er et spænende emne, og derfor vil jeg nu gerne begynde med at arbejde med det. Jeg har haft mange tanker i gang omkring mit valg af niche, men kan slet ikke finde noget, som jeg synes om, eller tror på vil blive en "succes".. Ja det lyder rimeligt sært, men synes bare hvergang jeg finder på en ide, så får jeg "blandet følelser" om ideen overhovedet bliver til noget. Hvordan synes I jeg skal finde og vælge en niche? 

Grunden til at jeg skriver trådet her er, fordi jeg altid har fået den hjælp jeg har håbet på herinde på Amino.dk :)

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for svaret! jeg vil kigge på de links du har sendt mig :)

Mvh

Hussein

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

En god idé vil være at tage udgangspunkt i, hvad du interesserer dig for. Spiller du fodbold, dyrker fluefiskeri, er filmentusiast eller lign m.v., så har du helt sikkert noget at bidrage med. Så er det bare at finde en spændende vinkel på din blog. Jeg vil sige, at skal du starte op med affiliate, så er det bedste råd jeg kan give dig, at finde noget som du interesserer dig for. Det gør det lettere at skrive gode historier. Pøj pøj med det.

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)