Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny bolig portal Boligbob.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 24
Fra  Bigstep Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er Jeg er i gang med at udvikle et helt nyt bolig portal med navnet Boligbob.dk (https://boligbob.dk). Som i sikkert også har bemærket, så ligger der masser af gratis bolig portaler på nettet. Mit mål er at være 100% gratis, men være i top 3. Jeg ved det blir svært, men intet er umuligt i mine øjne.

Jeg har flere ideer, som kan gøre brugeroplevelsen tip top, både filtrerings funktionaliteter og søge agenter, men vil helst holde dem hemmeligt pt. Lanceringen af vores portal skal ske medio 2017, og det er netop her jeg har brug for jeres ideer. Hva synes i, skal det eksempel være en Bigbang eller skal jeg overveje andre markedsførings former ?

Ser frem til en masse gode ideer :) På forhånd mange tak!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker den skal kunne bidrage med noget nyt. Noget der ikke er set før.

Der er jo som du selv skriver masse af gratis boligportaler derude, men hvor brugte de er, ved jeg ikke.

Hvad vil du ramme? Boligejere, boligkøbere eller måske boligsælgere?

Jeg tror det er vigtigt at have gjort sig tabker om dette.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 24
Fra  Bigstep Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har selv været ude for at skulle finde en akut bolig. Jeg havde desværre ikke andet end dårlige minder om min søgning af ny bolig. Mange af boligerne jeg købte informationer om, viste sig at være falske eller inaktiv, selvom de var aktive på den pågældende boligportal.

Dette område vil være et central punkt for min udvikling. Jeg har nogle ideer, som kan gøre at svindleriet bliver minimum. Endvidere synes jeg heller ikke at udlejere skal bombederes med ansøgninger, derfor har jeg i system implementeret funktionaliteter der kan filtere udlejer ønsker og prioriteter. 

Boligbob.dk skal ramme både udlejere og lejere, og gøre det nemt og enkelt for begge sider. Købere og sælgere vil være vores sekundær område, som vi vil arbejde på. 

Men lige hvordan vi skal starte markedsføringen af Boligbob.dk, er stadig usikkert. Jeg har læst om flere strategier, men er stadig lidt frustrerede over hvordan og hvorledes. Huh?

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når du søger efter kollegiebolig fungerer det fx. sådan at du skal opdatere din ansøgning hver måned.

Ellers bliver den fjernet.

Det kunne bruges til opsætning til fx. annoncer.

 

Selvfølgelig er det irriterende  - hvis udlejerne automatisk opdatere bolig annoncen.

Det vil fjerne alle ikke aktuelle annoncer



God arbejdslyst!!

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ismail Cam:
Boligbob.dk skal ramme både udlejere og lejere, og gøre det nemt og enkelt for begge sider. Købere og sælgere vil være vores sekundær område, som vi vil arbejde på. 

Jeg tror du skal starte med enten udlejning/leje eller køb/salg.

Det hele på en gang, bliver et rigtig stor opgave.

Der er efter hånden flere boligportaler som er starte op, som ikke rigtig er blevet til noget.

Derfor bliver det nok det svære ret svært.

Men Hed og lykke. :-)

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 24
Fra  Bigstep Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har desværre ikke kunne være aktiv på Amino et stykke tid, fordi jeg var på forretningsrejse.

Tak for jeres super gode inputs :)

Vh

Ismail

Fra Odense
Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 61
Fra  EBO INVEST IVS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ismail,

Hammer fedt initiativ. Det er et så uigennemsigtigt marked, så jeg håber du kan disrupte branchen, omend ikke få rystet lidt til den.
Du taler om marketingstiltag, har du overvejet at finde en medejer, som har de rette kompetencer og som kan stå for den del? Så kan du bruge dit fokus på programmering.

I så fald vil jeg gerne hjælpe dig gratis med at finde den person. 

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 24
Fra  Bigstep Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben

Tak for dine ord :) Pt. er vi tre programmører der har hver sin speciale, som sidder med Boligbob.dk, men jeg mangler stadig en, måske to dygtige marketings hjerner, så hvis du kunne anbefale nogen, er du meget velkommen :)

Vh

Ismail

Fra Odense
Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 61
Fra  EBO INVEST IVS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv mig et kald på 53 83 36 33 i morgen, så kan vi tage en snak om det.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)