Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Database program

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger efter et database program eller lignende hvor jeg kan kategorisere hjemmesider efter hvad de sælger.

F,eks jeg har selv en liste over webshops og har udfyldt hvilke ting de sælger og nu vil jeg gerne udtrække hvem der sælger børnetøj og få en liste frem med resultatat.

Nogen webshops dækker jo flere områder så det skal være muligt at skrive ind i databasen at de dækker flere varegrupper.

Er der nogen der har nogen ideer.


Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil kunne lave det i Access. Send gerne en mail.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for dit tilbud og det kunne nok også laves i Excel.

Men det var mere et program at jeg søgte.

Altså nogen hvor man har en liste og kan sorterer i den, dette kunne jeg jo i realiteten gøre i tekst fil bare med søg, men søger noget der er lidt mere brugervenlig.

Er der nogen der har andre forslag.

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Et access projekt kan jo også kompileres som et program - i stedet for en .exe fil får man bare en accde fil der kræver Access Runtime installeret hvis man ikke har Access selv.

Hvis du hellere vil have en almindelig .exe fil kan jeg også hurtigt flikke sådan en sammen:)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et program til visning af statisk data som du selv taster ind, du ønsker?

Jeg tænker at det kan udvikles i Java, hvor man gemmer det i noget så simpelt som en .dat fil.

Skal det være mere avanceret, så skal der kobles en database på (MSSQL eksempelvis).

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja - det kan godt placeres i Excel og ved at få konstrueret VBA-kode (makroer) hertil kan du opnå at kunne registrere og selektere iflg. det ønskede.

Jeg arbejder udelukkende med udvikling og programmering i Microsoft Office.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængigt af behovet, kan en pivottabel i et regneark muligvis løse udfordringen.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den måde jeg ville løse det på ville nok være et .Net program med SQLite. Det giver mulighed for forholdsvis hurtige søgninger, og programmet vil kunne udvides til at man gemmer tags af andre typer end varegrupper. Jeg sad faktisk lige og overvejede at jeg havde brug for noget lignende selv til at kategorisere gode blogs og forumposts.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)