Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netavis i Wordpress... tema/hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

En netavis står i tankerne til content marketing, hvorfor vi naturligvis skal have et tema; det bliver i Wordpress. Derfor ville jeg være utrolig taknemmelig, hvis nogle af  jer gad smide et par ideer til temaer, jeg kan benytte mig af til en netavis... eneste krav? Det skal være "ungt", og så skal artiklerne selvfølgelig rangeres på forsiden (som de gør på alle netaviser). 

Men.... sidder du som Wordpressudvikler og trænger til at påtage dig en ekstra opgave, så kunne det måske også være relevant at høre fra dig. Jeg er åben for tilbud. Dog skal det siges, at al opstilling osv. gør jeg gerne selv - billigere, og så har jeg kun mig selv at skælde ud på Smile1

Tak! 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper - jeg har for et stykke tid siden købt domænet www.nyhedboxen.dk men kan desværre ikke arbejde videre med det da jeg har fået et arbejde der konflikter med at arbejde med en site der omhandler nyheder. Jeg har https://themeforest.net/item/newsmag-news-magazine-newspaper/9512331 installeret på domænet. Så du er velkommen til at overtage domæne + tema for kr. 500,- er du interesseret?

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var www.nyhedsboxen.dk der var en lille stavefejl første gang...

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg installeret det med demo data så du kan se hvordan det ser ud. 

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Temaet Smart Mag som fx bruges på Fitnessunivers.dk eller Schema fra MyThemeshop som fx bruges på Suplab.dk er muligheder, hvis du gerne vil have noget simpelt og noget der loader hurtigt :-)

Ift. udvikling af en Wordpress hjemmeside, ved jeg at Anders Søgaard fra Youfront er meget skarp til det. Jeg kan måske også hjælpe, smut evt. ind forbi min hjemmeside og kig.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)