Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesiden kan ikke åbnes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har lavet hjemmesiden gennem wordpres med en som sidde i Amino og har betalt for. Nu sidden åbnes ikke og jeg bed om personen kigge eller fortale hvad er det fejl. Og ingen feed back .Siden blev oprettet på hans navn og jeg kun administratoren. Hvad kan jeg gøre nu? jeg brugt mange timer med opdaterer siden med billeder og tekster :-(

Tak på for hånd Malou

Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Epixel Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad er din hjemmesides url

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg kan godt hjælpe tror det er url fejl
Send en pb eller på mail mathiasjv1321@hotmail.com
Mvh
Mathias

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

www.translationtransfer.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din udvikler står for server og den af en eller anden grund er blevet lukket kan du ikke gøre andet end at håbe på kontakt til ham som har bygget systemet.

Man kan slå meget op om siden men det er desværre kun info og du får ikke meget ud af gå til hosten.
Siden er kørt gennem gratisDNS og skulle ligge på google cloud
https://cloud.google.com 

Man kan også se at det er faktisk er dit navn som står på domænet og det er det eneste du ejer lige nu med mindre du får fat i ham som står for hosten.

Desværre sker det ind imellem at man hører dette i vores branche hvilket er meget kedeligt.

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak 

Det er forståligt nu.Dvs.han brugt alt gratis hos google og snyd mig at han bruge sin ejet web host :-( det var jo det samme med mail system han oprettet gratis hos google efter to måneder det var lukket ned mit mail som var knyttet til hjemmesiden. :-( 

Mange tak for din råd.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej google server koster skam og er bestemt ikke en dårlig host.
Korrekt man kan få gmail gratis men google business koster 5 dollar om måneden pr email så han snyder dig nok ikke 

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du selv har oprettet domænenavnnet, så¨kan du sandsynligvis også ændre opsætningen, så domænenavnnet peger på en anden server eller på f.eks. en facebook side eller facebook profil.

Hvis du har adgang til dk-hostmaster som administrerer danske domænenavnne, så er dette relativt nemt at ordne.

Hvis du webudvikler/designer sidder med alle oplysninger, og du ikke kan få fat i ham, så skal du prøve at tage en snak med dk-hostmaster, da du jo står som ejer af domænenavnet.

Hvis din udvikler ikke har afleveret det betalte arbejde, så kan du går rettens vej, men det er dyrt og besværligt. Forsøg istedet at kontakte ham via anbefalet post. Hvis du har betalt, kan du måske få din bank til at gå ind i sagen og måske ad den vej få nogle penge tilbage.

Kontakt mig via privat besked for yderligere info.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)