Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT PRODUKT til alle virksomheder som søger nye kunder i Danmark eller i udlandet. (Ringe Applikation)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er ny iværksætter og jeg har med 10 års branche erfaring indenfor Markedsdata verden, nu har jeg godt nok brugt næsten 1 år på at færdig udvikle et fantastisk produkt til virkosmheder som daglig opsøger kunder i Dk og i udlandet. Jeg venter med salgstalen til kommende relationer som vil afprøve mig produkt og send mig derfor en kort pb om dig selv og hvilken type af virksomehdsemner som du søger og jeg vil herefter give dig den bedste vejledning som gratis data og hjælpe dig i gang med at afprøve mit produkt og du må være ny iværksætter eller en virksomhed som nu vil spare penge på unødvendige løsninger og kontakt mig gerne, da mit produkt er ALT i 1 Løsning, hvis man bare er opsøgende!

Ringe_Applikation:

Jeg har lavet et simpelt ringe applikation, hvor at du og dine kollegaer kan hente appen gratis på telefonen og derefter har du en række valgmuligheder hvor at du med mobilen kan ringe direkte ud til virksomheder (uden at indtaste nummer), sende smser (fantastisk løsning til for som sender møder til b2c kunder på sms eller sende direkte emails fra din smartphone og der er stadigvæk mange andre fordele som bliver integreret med dit nye notebook/online crm.

Notebook/online crm

Du skal blot logge ind fra computeren og importer dine emner fra dit nye crm løsning som bliver integreret med din mobil telefonen og derudover kan du oprette kalender, se dine aktiviter fra din telefonen og få adgang til et meget simpelt CRM system som er ligetil (Måske Danmarks eneste CRM system som vil tage din max 10 minutter at forstå)


Jeg har brugervejledningen klar og samt videoer om mit produkt, og hvis du ikke har adgang til markedsdatabase og er helt ny på banen, er det ingen udfordringer og Markedsdata kan hentes gratis hos www.cvr.dk og jeg vil gerne give jer den vigtige viden og samt de områder hvor at man som en stor eller ny virksomhed kan spare penge og mange penge på unødvendige løsninger.

Vil du teste for Appen gratis og hvis du ikke får nye kunder kan du blot sige NEJ TAK!

Skriv her eller send dine informationer til mig PB


Holsen

Ringo Applikation



Side 1 ud af 1 (1 indlæg)