Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webshop ville DU starte ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Min svigerinde og hendes mand kunne godt tænke sig at starte en webshop.

De er dog helt på bar bund hvad de skulle sælge. Jeg har givet dem dem forelæsning om at finde noget de interesserer dig for.
Men de er stadig på bar bund.

Derfor vil de gerne have Aminos hjælp.

Hvis du skulle starte en webshop. Hvad skulle den så sælge ?

De følger med i tråden og opretter nok snart selv en profil på dette fantastiske forum.

Så skyd løs kære Aminoer. Hvad ville du sælge, og evt hvorfor ??

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville måske starte med over med bæredygtige/økologiske produkter. Det kommer der mere og mere fokus på, plus at man gør noget godt for miljøet. Se bare på det fokus der har været på plastic affald. Det har skabt et nyt marked for bæredygtige klude til køkkenet som ikke afgiver mikroplast, men også børster der ikke er plastic i etc. vinder frem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er deres interesser?

Hvad er deres kompetencer?

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg kan godt hjælpe med at lave hjemmeside samt logo når i når der til

Jeg har erfaring med grafik

Mvh.

Mathias

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan være de slet ikke skal starte en webshop, når de hverken ved hvad de skal sælge, eller hvad de interesserer sig for og de samtidig ikke selv kan oprette en profil på amino og skrive indlægget selv.

Generelt kan man jo lave en webshop med alle ting, dog er det svært at få økonomi i en webshop, og derfor er det tit nemmere at sælge noget man interesserer sig for, fordi så føles det ikke ligeså hårdt. Så uanset om om man sælger planter til haven, covers til mobiler, eller modetøj, så handler det jo "bare" om at være dygtigere end konkurrenterne. Dog er det jo tit svært at hamle om med f.eks. Zalando, H&M eller Matas fordi de har måske 50 mennesker i marketingafd og et budget til annoncer som måske er 1000 gange større end ens eget. Derfor er det måske en god idé at finde en niche branche, og så gøre sig rigtig dygtig indenfor et begrænset område

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tandbørster på abonnement. De er nemme at sende med posten, og en tandbørste burde udskiftes hver 3. måned.

For tiden er det in at få tilsendt noget på abonnement. Fx engangs-skrabere, sokker eller underbukser.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget svært, at spå hvad der bør startes af nye forretninger.

Men jeg vil meget gerne fraråde dig de simple og enkelte forretninger, som alle efterhånden har prøvet (salg af powerbanks f.eks.)

Lidt ligesom der er blevet skrevet ovenfor, så synes jeg abonnementsbaseret forretninger er gode. Det er en ny forretningsmodel, som er blevet mere og mere populær.

Men tilbage til hvad DE bør starte. Så er det nok mere hvad de brænder for. F.eks. hvis de har 2 mindre børn på 2 og 4 år. Så er det måske ideelt at de begynder at sælge baby- og børnetøj. Eller måske pakker til når børnene skal starte i skole.

Der er massere af muligheder. Du kan evt. vise dem der her kursus, som kan forbedrede dem til at få den bedste start (kun en opfordring - jeg får ikke en krone mere / mindre ved +1 tilmelding). Alle kan være med - det er for alle niveauer.

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Deres kompetencer kunne være uddannelse, eller mange års praktisk erfaring inden for en bestemt branche.

Har de nogle interesser eller hobbies?

Interessen kan også være mere af personlig karakter fx en hobby eller noget de altid har interesseret sig for.


Besidder de en stor portion entusiasme i det de foretager sig?

Livserfaring og fritids engagement er en fordel, men de kan godt klare sig uden og lære det hele hen af vejen.

Følgende kundskaber kan hjælpe dem i forbindelse med opstart af en helt ny webshop.

  • Kendskab til økonomi
  • Kendskab til kodning
  • Kendskab til kommunikation
  • Kendskab til lagerhåndtering

Her er to links de ikke kan leve uden...


https://www.volusion.com/ecommerce-blog/articles/picking-products-to-sell-online/

http://ecommerce-platforms.com/ecommerce-selling-advice/ultimate-epic-guide-successful-online-shop

 

God arbedjslyst!!

René

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

KræmmerHansen:

Min svigerinde og hendes mand kunne godt tænke sig at starte en webshop.

De er dog helt på bar bund hvad de skulle sælge. Jeg har givet dem dem forelæsning om at finde noget de interesserer dig for.

Jeg tror mange drømmer om at starte deres egen webshop, men bare mangler idéen til hvad de skal sælge ...

Du har helt ret i at et godt sted at starte er med, hvad der interesserer en. Dette har bl.a. resulteret i at vi i Danmark har fået fantastisk mange webshops, der sælger strikke- og hækleudstyr :-)

Men hvis de stadig står på bar bund, kan man i stedet stille sig selv spørgsmålet "Hvad har jeg selv svært ved at finde når jeg handler online?". Eksempelvis kan det være de synes det er svært at finde en pæn vinterhue. De fysiske butikker har altid et meget begrænset udvalg af huer. På nettet har de store webshops et stort udvalg ... Men alle huerne ligner hinanden og er faktisk ret dyre. 

Hvis de har svært ved at finde en vare på nettet, så er de formentlig ikke alene - Og så betyder det at der formentlig er et marked for det.

 
Det er bare med at kaste sig ud i det.
Jeg er spændt på at høre, hvad de ender med at sælge :-)

De bedste hilsner
Kathrine K. Svendsen,
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)