Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi dropper sgu Asien...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have læst en masse tråde og mange glimrende svar herinde, ser det ud til at det kan være ekstremt risikofyldt at handle med producenter fra Asien (eller måske bare Kina?) bl.a. pga. kulturelle forskelle og kvalitetsmæssige krav, og vi er på nippet til at pille dem helt fra tegnebrættet, da vi efter længere tids søgen heller ikke har fundet konkrete forslag til leverandører som er anbefalet af andre.     

DERFOR overvejer vi nu at søge rundt omkring i Europa da det på denne måde fx er muligt for os at besøge fabrikkerne.

Vi skal finde nogle gode leverandører, som prismæssigt passer til et firma under opstart, men stadig i god kvalitet. Vi vil gerne have guld- og sølvsmykker produceret efter egne design.

Nu vil vi nu høre ad herinde om der er nogen der kan anbefale smykkeproducenter her i Europa i lande som f.eks. Polen og Rumænien. Eller om der er nogen der kan fortælle hvordan vi kommer i gang med at finde dem selv for vi har endnu ikke fundet noget ved egen søgning.

Vi takker på forhånd og ser frem til at høre jeres input

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Hej

Der er mange muligheder indenfor EU, men det kommer jo helt an på hvad du skal have lavet og hvad teknikker de skal mestre.  Har du selv færdige modeller eller kun CAD tegninger ? 

Et Tysk  firma som f.eks Kalman Hafner kunne være en mulighed. Men som nævnt kommer det helt an på dine aktuelle behov.

http://www.hafner-guss.de/en/home

 

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, du er blandt dem jeg har læst svar fra i andre tråde. Har lært en masse af dine svar.

Fedt at du kommer med et konkret bud, det skal vi da lige undersøge nærmere.

Vi skal have lavet forskellige smykker som noget i denne stil:

https://www.google.com/search?q=earrings&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjWuPmtnNnRAhXD6IMKHeCRDIUQ_AUICCgB&biw=1517&bih=735#imgrc=PxTWXg87EKP30M%3A

og noget som dette:

https://www.google.com/search?q=earrings&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjWuPmtnNnRAhXD6IMKHeCRDIUQ_AUICCgB&biw=1517&bih=735#imgrc=qEO4r_e_GiP8cM%3A

Og så nogle helt simple smykker. Ved ikke om det hjælper lidt på sagen?

Indtil videre er idéerne ikke tegnet ind i et program, men vi overvejer Rhino for der kan vi formentlig få undervisning til en rimelig pris - vi kigger også på de gratis alternativer og mulighed for undervisning i dem. Så hvis der er nogen der har tanker omkring dette, som de gerne vil dele, er vi meget åbne.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Dejligt du kan bruge mine svar ;-)

Jeg bliver desværre ikke meget klogere af de links du henviser til da jeg ser mange forskellige øreringe der.

Bemærk at Kamlan Hafner tilbyder Rapid prototyping som må være interesant for jer.  Rhino 3D filer er et af de formater de håndtere.   

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, det beklager jeg. Her kommer der kun et billede frem ad gangen når jeg klikker på linket :)

I tilfælde at at den fabrikant du foreslår ikke er et match f.eks. i forhold til stil, har du så nogle bud på hvordan man kommer i gang med en søgning på andre? Jeg kan simpelthen ikke få noget brugbart frem når jeg kigger på Google.

Okay, fedt. Det vil vi følge op på. 

Mange tak for at du har taget dig tid til at svare :)

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på at du har ret - der er så mange gode grunde til at lede i Europa. 

Jeg kender Romænien rigtigt godt og har et stort netværk der. Jeg har drevet virksomhed der, og det er lidt tricky. 

Jeg kan godt hjælpe dig med at spørge ud i netværket - hvem der kan hjælpe dig. Send mig lige en besked, hvis jeg skal gøre det. 

Det giver simpelthen så maget mere mening at handle Europæisk. Tak til dig. 

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak, det ville være en kæmpe hjælp. Jeg skriver lige en besked til dig.

Ja, det var også det vi kom frem til - det er os der takker :D For alle de gode svar der har været i denne tråd og alle de andre vi har læst. Det har været en enormt stor hjælp.

Jeg ser frem til en spændende dialog med dig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)