Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Hjælp til hjemmeside med blog - Hjælp til skoletrætte

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Heuthen (DE)
Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lave en hjemmeside og en blog, der kan hjælpe de mange skoletrætte elever. Jeg har fået lavet en app, der nu er frigivet i en beta-udgave. Gennem mere end 30 år har jeg som lærer, hvert år i hver klasse set skoletrætte. Som jeg se det bliver der flere og flere skoletrætte. Jeg søger mennesker, der kan og vil hjælpe mig med at hjælpe de skoletrætte. Jeg har brug for en der kan lave en hjemmeside og jeg mangler en der kan hjælpe mig med at sætte en blog op. Som almindelig lærer har jeg et meget begrænset budget og søger idealistiske mennesker, der gerne vil være med til at gøre en forskel. Jeg bor i Tyskland, så kontakten vil være over nettet. Det jeg forventer er færdigheder og overholdelse af aftale / melde ud at en aftale skal laves om.

Uden din hjælp vil det taget mig f...... lang tid selv at lære og lave hjemmesiden. 

Carpe diem

Kim

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim!

Jeg vil rigtig gerne give dig et tilbud på din hjemmeside på vegne af Grafikr.dk - måske vi kan finde på en god aftale. Det lyder som et spændende projekt, vi gerne vil indover og hjælpe på!

Du kan se vores cases på: www.grafikr.dk/cases

Ellers kan du fange mig på:

Mail: kv@grafikr.dk
Telefon: 91919155
Hovednummer: 71717071

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)